Ik zou graag naar Goa gaan voor ± 3 maanden. Ik heb werk via het internet en zou daar dan een huisje willen huren met internet aan het strand ergens in Goa. Ik weet niet veel over India en heb nogal wat vragen… Ik dacht misschien aan een reisgenoot mee te nemen die veel van Indië weet, en die me dan kan helpen opstarten. De juiste periode weet ik nog niet, dat hangt van enkele privé factoren af, maar het zou zeker dit jaar zijn tussen april en november. Moest het iemand intreseren, kunnen we verder afspreken via email: [EMAIL=“expresskoen@yahoo.com”]expresskoen@yahoo.com
Hoi Koen,
Aan iemand die veel van Indie weet, heb je denk ik niet zoveel in India hoor
Maar serieus, de zomers in Goa kunnen echt behoorlijk warm zijn, dus wees je dat wel bewust.
Zelf ben ik alleen aan de andere kant geweest en dan nog niet eens in de zomer (Augustus, september, oktober) en de laagste temperatuur die ik heb meegemaakt, was 26 graden tijdens een moesson.
bedankt voor reactie Zoeperman! (coole naam trouwens :finger:)
ik hou wel van het zonneke :zon:, maar te warm is ook ni goe. Ik hoop dat ze wel arco hebben in die huisjes. wat ik vooral moet weten eigenlijk is, hoeveel mag ik eigenlijk aan zo’n huisje geven per maand? Ik weet dat je daar toch moet proberen af te pingelen omdat ze meer vragen voor westerlingen. ni?
Internet zal daar wel geen probleem zijn zeker? En hoelang mag ik in India blijven? ik dacht max. 3maanden? Bedankt hé!
Op een toeristenvisum kun je een half jaar aaneengesloten in India verblijven.
Hoe de prijzen in Goa liggen voor strandhuisjes, durf ik niet te zeggen. Die zullen wel relatief hoog liggen omdat ze behoorlijk populair zijn onder toeristen.
Airco is vaak wel aanwezig. Internet durf ik niet te zeggen, maar als het er niet is, kun je dat redelijk eenvoudig zelf aanvragen. Een broadband aansluiting ligt rond de 800 tot 1000 rupee per maand (13 tot 16 euro per maand)
Daarentegen 2 kamer appartementjes in Chennai in een redelijke buurt, huur je voor 80 tot 125 euro per maand, maar ja, dat is weer de andere kant van het land.
euh… je titel is ‘gratis naar Goa’, betekent dit dat je iemand die veel verstand heeft van India op jouw kosten mee wil nemen?!? erg jammer dan dat ik er nog niet geweest ben… vertrek in oktober!