Verhuizen naar Goa

Wie kan mij informatie geven voor het huren van een huis in Goa ?
We hebben plannen om naar Goa te gaan verhuizen, wie heeft er goede tips ? Ook eventueel voor te gaan werken
Groetjes Marjo

Beste Marjo,

Ook ik ben voornemens om naar Goa te verhuizen met mijn echtgenoot. We hebben ondertussen goede contacten in Goa opgebouwd, we willen over 2 jaar de stap nemen. Zijn ons nu aan het beraden, hoe willen we daar gaan wonen en waar willen we gaan wonen en wat gaat we daar doen om de kost te verdienen. Ben jij al een stapje verder gekomen? Ik hoor het graag van je!

ik heb je mails gestuurd, aangekregen ?

groetjes
marjo

Het lijkt heel makkelijk, verhuizen naar Goa, is het niet.
Een huis huren is het makkelijke gedeelte. Er is genoeg te huur voor korte of lange periode. Verwacht niet dat je voor lange tijd een visum krijgt. Elke keer een 6 maanden touristen visum aanvragen en dan het land weer uitgaan is bijna de enige mogelijkheid.
Wil je 6 maanden dan is er geen probleem. Hup, huisje huren en lekker blijven.
Verwacht niet dat je kunt werken. Dat is ook bijna niet mogelijk. Een ooit wel eens in het regenseizoen in Goa geweest???Of in de heel hete zomer???
Er zijn genoeg Engelse sites te vinden met info. Ga ook eens praten als je in Goa bent met mensen die er al wonen en vraag naar de problemen…

Hallo

Kan iemand mij misschien wegwijs maken op welke sites info te vinden is over goa,zoals huur of koop woningen?

Of is er iemand met connecties daar die ons info of tips over huizen kan geven.

Henk en Ora

Hallo,

Ik ben op zoek naar een school in Goa, een basisschool. Volgens mij is het een zgn. “Vrije school”. Weet iemand daar misschien iets van af?

Hallo,
Ik ben op zoek naar woon- en werkmogelijkheden op Goa.
Dus alle informatie is welkom!

Groeten Sunita

Hoi,

Wij hebben de afgelopen 3 jaar met ons gezin in Kerala gewoond maar willen nu verhuizen naar een ander deel van India, bv Goa. Kent er iemand een gezellig English medium school, laagdrempelig, niet te duur, veel creativiteit, etc. ? Ik verhuis pas als ik een goede plek voor de kinderen heb gevonden (basisschool in het NL of Engels). Bedankt, Mieke