:dag:
Hoi,
Ik denk er sterk aan volgende maand op 8-11 een reisje van 9 dgn te boeken naar Goa. Ik wil eventjes weg, niet te lang. Lang genoeg om even te genieten van een andere wereld.
Ik ben een beetje bang helemaal alleen te gaan. Vooral om ruim een week lang geen aanspraak te hebben. Ik weet niet hoe dat gaat in India, ben er nog nooit geweest. Kom al jaren in West afrika, daar is aanspraak niet zo’n probleem. Ik vermoed dat dat in India ook wel zo is, maar ben toch een beetje angstig ervoor.
Gaat er iemand(of wil iemand tegelijkertijd erheen) ook naartoe in november? Er is een goedkope aanbieding in de eerste week van nov.
Ik zoek een gezellige reisgenoot die gewoon op vriendschappelijke basis met mij mee wil of mij daar wil ontmoeten.
Ik ben 47 en getrouwd.
Ik hou van de Indiase keuken(kook dit zelf zeker 25 jaar) en van de muziek, de warmte, strand, en trips maken.
Ik (man -54j) ben misschien geïnteresseerd om je te vergezellen.
Ben al meerdere x-en in Indië geweest waarvan 2x in Goa.
Hangt een beetje af van wat je verstaat onder ‘goedkoop’ aanbod.
leuk dat je reageert.
Ik heb toevallig vandaag geboekt voor 9 dagen Goa, Candolim. Op 9 november.
In waarschijnlijk het goedkoopste(een van de) hotel. Per Avel.
Dat kost me 450 E. Is dus erg goedkoop.
Mocht je daar ook naartoe willen, dan moet je denk ik snel zijn.
Ik heb geboekt bij Straus, maar ook Arke is vrij goedkoop. Straus is het goedkoopst. Ik boek vaker bij hun als ik naar Afrika ga.
Ik heb inmiddels contact met iemand die naar India gaat, en de eerste week(weken) naar Goa gaat.
Hoe meer mensen die contact leggen, hoe leuker.:zon02:
groetjes,
Lisca
Had even ove r het hoofd gezien dat er voor Indie een visum nodig is, dat krijg ik sowieso niet tijdig klaar.
Dank zij jou heb ik wel een nieuw reisbureau ontdekt.
Veel plezier in Indië, ik vind het een fantastisch land. Goa is wel een buitenbeentje in Indië doordat het vroeger gekoloniseerd geweest is door Portugezen, maar een ideale vakantiebestemming.
EN je kan er zonder veel moeite rondtoeren met een brommertje !
Is goedkoop he, het reisbureau dat ik je tipte?
Ik weet precies waar ik mijn reisjes het goedkoopst moet boeken.
Arke is ook goed, maar niet zo goedkoop als Straus.
Nou, mocht je ergens naartoe gaan, veel plezier, en ik zie dat er nog een plek is bij Straus.
Het visum heb ik afgelopen donderdag aangevraagd in Adam bij het visumbur. En ik kan het woensdag a.s. ophalen.