Ik ben een energieke vrouw van 39 en wil eind november-december voor 3 weken naar India. Het plan is om Delhi te bezoeken, deels Rajasthan en dan lekker een weekje strand in Goa. Ik zoek eigenlijk een reisgenoot om met mij samen te reizen of daar te ontmoeten en deels samen te reizen.
Mijn doel is deels spiritualiteit, shoppen, massages, bezienswaardigheden bekijken en lekker eten en relaxen.
Heb je ook zin om naar India te reizen, maar zie je er tegenop om als vrouw alleen te gaan, wellicht kunnen we dan iets voor elkaar betekenen!
Hoi, ben ook aan het zoeken achter gezelschap voor een leuke radjastan reis (vanuit Bombay naar udaipur, jodhpur, jaisalmer, bikaner … en/of trekking in nepal en of reis afronden in Goa. Heb anapurna al gedaan en is dus perfect mogelijk zonder sherpa. Overnachten is op het moment zelf te regelen. Dragers zijn geen overbodige luxe maar het kan ook met eigen bagage op je rug, hangt af van je motivatie en fysiek. De langtang trekking spreekt me ook wel aan maar dat zal duurder zijn vermits we dan in tenten moeten slapen en dus extra dragers nodig hebben.
Wat mij ook aanspreekt is de “gouden driehoek”…
Oh ja, ik heb er zin in . ben je nog in het land?
Dan kunnen we iets afspreken? Want dan moet ik snel maatregelen treffen met mijn werk maar dat lukt wel, no prob…
Tot gauw,
Miguel
Hoi Miguel,
Bedankt voor je reactie. Daar er zolang niemand reageerde, heb ik nu inmiddels een (andere) route gepland. Ik vertrek 11-11-11 naar Kerala (Varkala) en daarna naar Goa. Mocht je tegen die tijd in het land zijn en in de buurt zijn, dan is het wellicht wel leuk om een drankje te doen!
Hoi Ira, bedankt voor je antwoord.
Maar zoek je nog gezelschap of … jou bestemming spreekt me natuurlijk ook enorm aan.
Mocht j nog iemand zoeken dan hoor ik het graag, anders…een andere keer misschien?
c u
Miguel
Ik ben niet meer op zoek naar een reisgenoot, maar mocht je in die tijd ook in de buurt zijn:
12-11-11 tot 19-11-11 in Varkala, Kerala
19-11-11 tot 22-11-11 in Palolem, Zuid Goa
22-11-11 tot 24-11-11 in Mandrem, Noord Goa
24-11-11 tot 29-11-11 in Baga, centraal Goa
Geef dan even een seintje, dan is het altijd leuk om af te spreken en wellicht wat te ondernemen.
Hoi Ira,
bedankt voor j mailtje. Jij gaat idd echt voor de goa sfeer …?
Ik was in Anjuna verleden jaar en heb er na de flea-market op woensdag natuurlijk ook een feestje meegepikt op het strand, het was reuze. (behalve dan dat broodje met ei …aiaiai, daar had ik moeten afblijven!)
Doe jij anders ook goa festivals ? Zoals Ozora, Of Losttheory of Tangra of Boom ? Wat betreft jou data : als ik in de buurt ben dan hoor je het zeker wel.
Enjoy life,
Miguel
hee Miguel,
jaa, ik vind Goa super, dus daar ga ik zeker lekker genieten. Kerala schijnt het nieuwe Goa te zijn, dus ook daar lekker relaxen, yoga, meditatie, massages etc. Ik heb 2 jaar geleden ook een feestje gedaan in Anjuna, was zeker erg leuk en lekkere muziek, die Goa-trance!
Enjoy India en wie weet tot daar.
Jou oproep viel mij op omdat ik dezelfde doelen heb; spiritualiteit (yoga meditatie), shoppen, massages, bezienswaardigheden bekijken en lekker eten en relaxen.
Ik ben al eerder in Goa geweest maar ga dit keer alleen naar goa - calangute - en ben er 24 november t/m 1 december. Misschien leuk om een keer samen af te spreken.
Misschien weet je ondertussen al een leuke yoga/meditatieschool?
En…ik kom woensdag aan en wil eigenlijk meteen naar de ajuna hippiemarkt. Gaat dat makkelijk (en betrouwbaar) met de taxi ?
Hoi Kaat, mijn berichtje is al heel oud en ik had gevraagd om t te verwijderen omdat t niet meer relevant is. Ik ben nu in Kerala ( zuid india) en ben zaterdag nog 10 dagen in Goa, waar een vriendin van me over komt, ik denk met dezelde vlucht als jij(Arkefly). Anjuna markt is goed te doen per taxi of rickshaw. Yoga kan in Baga of Anjuna maar ik denk ook in andere plaatsen. Wij zijn vanaf 24/12 in Baga. Waar verblijf jij?
Alvast veel plezier!
Groetjes, Ira
Hoi Ira
Nog één vraagje. De vorige keer heb ik geen malariatabletten geslikt, nu twijfelde ik maar doe het toch niet. Volgens mij volstaat deed.
Heb jij een klamboe mee? Is dit nodig?
Hoi Kaat
Goa is geen malariagebied, dus een goede muggenlotion volstaat. Ik had er ook 1 met deet meegenomen, maar werd nog gestoken, dus heb hier iets ayurvedisch gekocht obv kruiden, maar is ook niet sterk genoeg. Ze prikken zelf door je kleding heen. Klamboe is niet nodig, als je de ventilator in je kamer aanzet zijn ze zo weg! Daar houden ze niet van!
Veel plezier!! Groetjes, Ira