Reisgenoot gezocht India 2016

Hoi mijn naam is Renuka en ik ben 23 jaar. In februari zal ik klaar zijn met mijn Bachelor International Law, en heb ik nog een half jaar over voordat ik aan mijn Master begin in September. In dit half jaar wil ik graag gaan reizen. Ik wilde dit eerst alleen doen, maar het lijkt me veel leuker en fijner om dit samen met een vrouwelijk iemand te doen van mijn eigen leeftijd.
Ik ben nog bezig met sparen, dus in April/Mei/Juni vertrekken komt voor mij het beste uit. Tenzij het budget meevalt, dan zou ik misschien al in Februari wel wegkunnen met het spaargeld wat ik nu heb,

Het liefst wil ik naar India, en dan vooral naar Goa. Samen vrijwilligerswerk doen in Goa lijkt me erg leuk, maar ook gewoon erheen reizen en zelf Goa ontdekken is mogelijk! Ben eventueel ook geinteresseerd in andere plekken in India, maar wilde sowieso al heel lang naar Goa toe gaan!

Heb je eventueel ook interesse en ben je een spontane gezellige meid van mijn leeftijd, stuur dan een berichtje!

hallo Renuka,

Ik ben zelf ook van plan om naar india te gaan. ik weet nog niet precies hoe lang maar het zal wel ongeveer rond een maand zijn. Ik ben dan wel 18 maar misschien wel het geschikte reismaatje. Ik heb dus eventueel toch interesse naar de reis die je gaat maken. ik hoop hier misschien een reactie op te krijgen.

Groeten, Roos