Zoekt reis

Hoi!
ik ben een jongen, 24 jaar en ben het even helemaal zat hier in nederland.
IK heb net een relatie achter de rug en ik verlies binnenkort mijn baan i.v.m een reorganisatie. Ik heb hier dus geen verplichtingen meer en dus rede genoeg om eens lekker op reis te gaan. Ik zoek leuk reis gezelschap m/v om voor ombepaalde tijd op reis te gaan. Ik denk er over om eerst naar Goa te gaan om daar lekker te feesten, maar ik sta open voor andere sugesties.

V.G. Rense Pas.

Hai Rense

Wat vervelend allemaal…
Ik zou zeggen zet het negatieve om in iets postitiefs neem het ervan door er inderdaad lekker even tussenuit te gaan. Ik zou wel even willen zeggen dat reizen heerlijk is, maar dat het geen vlucht moet zijn van je ellende. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan, en als je weer terug komt in Nederland blijkt dat je er toch echt niet onderuit komt om dingen alsnog te verwerken.
Maar er even tussenuit om je hoofd op andere gadachten te zetten is natuurlijk heerlijk! Ik hoor inderdaad hele gave verhalen over Goa, als je van feesten houd.
Zelf wil ik deze zomer 4 weken rondreizen in Midden Amerika, dus mocht je tegen die tijd somehow toch in die buurt zijn… :slight_smile:

Have fun!
Eveline

Haha ik geef je helemaal gelijk, het is bij niet zo dat ik het zat ben in nederland, maar wel dat ik de mensen een beetje zat ben.
Waar ligt Goa? Ik ben nieuwe hier maar sta open voor allerlei nieuwe dingen.!
Groetjes sanne

He Sanne.
Goa is een staat aan de westkust van india.
Groet Rense.

Goa ziet er inderdaad super uit, als ik jou was zou ik een around the world ticket nemen, en ervoor gaan.

Zuid oost azie is ook super, en australie is natuurlijk een gegarandeerd party center…