Hoi Erwin,
Dank je voor je uitgebreide reactie. Geweldig dat je 3 jaar op Cuba gewoond hebt, moet een heel bijzondere ervaring geweest zijn. Je website ziet er mooi uit. Prachtig die Cubaanse kunst! Er is daar ook zoveel onbekend talent, daar heb ik in Santiago ook heel veel van gezien.
Heb je niet ook nog een soort van reisverslag over je verblijf daar? Wellicht niet over de gehele tijd, maar zo van delen, van wat je hebt meegemaakt. Denk dat dat heel interessant zou zijn, ik zou daar in ieder geval graag meer over weten. Er zijn nu eenmaal niet veel buitenlanders die daadwerkelijk in Cuba wonen/gewoond hebben. Mocht je iets hebben en je wilt dat delen, open dan even een nieuwe topic hier in dit Cuba forum en plaats het daar.
En ja, ik in Zuid Spanje…
Ik wist gelijk vanaf de eerste keer dat ik in Andalucía was, dat ik hier thuis hoorde. Het voelt goed. Ik weet niet of je al verder gekeken hebt hier op Wereldwijzer, maar ik schrijf ook een column over mijn leven in Jerez. Die kun je HIER vinden. Ben geen professionele columniste, maar ik schrijf gewoon wat ik meemaak. ![]()
Natuurlijk mag je het me laten weten als je in de buurt bent! Ik leid je graag door “mijn stadje” en ben altijd in voor een borrel met een tapasje! ![]()
Liefs,
Carolina