ja dat klopt. Is dit een goede prijs of heb je ergens anders minder betaald?
Heb op zich best goed vergeleken…
Groetjes Jessica
ja dat klopt. Is dit een goede prijs of heb je ergens anders minder betaald?
Heb op zich best goed vergeleken…
Groetjes Jessica
Jessica,
wij zijn zelf nog volop aan het zoeken, wij willen met 6 gaan, daarom is 1200 Euro/persoon wat veel,
groeten
Lake Nakuru een paar achtergebleven flamingo’s gezien vanwege de vele regens in oktober/november. (er is dan onvoeldoende voedsel)
Normaal gesproken ziet dat meer roze vanwege de massale aanwezigheid van de flamingo’s.
Wel veel pelikanen en neushoorns gezien…
Oke ja wij hebben nu besloten om niet naar Lake Nakuru te gaan.
Misschien dan wel een goed besluit als ik jou verhaaltje lees nu dan.
We gaan nu Tsavo oost- Tsavo West- Amboseli- vliegen naar Masai Mara- Vliegen naar Diani Beach.
Nog tip? hadden jullie de safari van te voren al geheel betaald.
Wij moeten nog de rest betalen na de vakantie.
Maar wil niet zoveel geld meenemen. Dus ben nog aan het denken hoe we dat kunnen doen want zoveel pinnen ineens gaat niet.
Greotjes Jessica
Ligt er aan; wij zaten in Samburu in de Elephant bedroom en in Masai Mara in Karen Blixen camp. Heel luxe hoor, eigenlijk een hotelkamer onder canvas!
Ja, alles was al betaald. Geld wisselen hoeft eigenlijk niet als je in lodges zit, je betaalt met euro en je krijgt KSh terug. (niet de geweldigste koers natuurlijk) Je kan ook bij een Forex-kantoorje wisselen; de gids weet ze vast wel te vinden.
Hoi allemaal,
We hebben inmiddels de reisroute gewijzigd en we gaan nu Tsavo oost- west- Amboseli vliegen Masai Mara en terug vliegen naar Diani.
Ik zit nog steeds met het probleem van het geld meenemen.
Ik kan niet genoeg opnemen met credit card of pinpas om de safari te betalen. Ook niet niet met 2 passen.
Hoe zit het als je naar de bank gaat en daar dan geld gaat opnemen?
Hoeveel kun je dan opnemen? Want we hebben echt maar een gedeelte aanbetaald en moeten nog een flinke hoeveelheid betalen…
Bedankt groetjes Jessica