Haha, tegen 2 kan ik niet op hè.
Ik ga ernaar kijken of het lukt.
Voor autohuur kun je prima kijken bij www.sunnycars.nl
Zij bieden alle auto’s aan met onbeperkt aantal kilometers, uitgebreide verzekeringen etc.
Let op als je autoverhuurders met elkaar vergelijkt dat je appels met appels vergelijkt; dus met dezelfde huurvoorwaarden
Wil nog wel eens verschil in zitten. Huur in elk geval vanuit Nederland en wacht daar niet mee tot je in ZA bent, dan is het veel duurder.
Alvast heel veel plezier met de voorpret. Jullie gaan een mooie vakantie tegemoet!
Met warme groet vanuit de bush,
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience
ben jaloers:)
Sondzela in Mlilwane? Zelf hebben wij daar redelijk rondgekeken en ik moet eerlijk zeggen dat de camping van mlilwane zelf echt veel mooier was. Wij wilden eerst ook naar sondzela daar, maar de camping zelf is echt vele malen mooier en er verblijven ook meer mensen. Ook de wandelroutes vanaf de “grote” camping zijn mooier!
:nadenken:
Te laat nu. We hebben al geboekt.
Maar zitten in een rondavel en die schijnen toch wel erg mooi en leuk te zijn. We verblijven er ook maar 1 nacht dus komt vast en zeker goed.
ik sluit me aan bij Peter. Je moet in het Kruger echt voor rijtijd rekenen: afstand/30. En dan heb je nog niet de echte stoptijden erbij als je ergens wilt blijven kijken. Wij hebben een vakantiehuis bij de Phalaborwagate en dagje Satara is eigenlijk alleen prettig mogelijk door binnendoor heen en buitenom terug. Ook ‘even ietsje later bij de gate’ is niet mogelijk, geeft problemen en ze zijn streng aan het controleren (terecht) op rijsnelheid. Geniet van het land en dan sparen om nog een keer terug te komen. De snelwegen zijn perfect maar ook daar… veel snelheidscontroles. Veel reisplezier!
Inmiddels is onze planning helemaal definitief. We hebben alle overnachtingen vastgelegd omdat ik niet onderweg tijd kwijt wil zijn aan zoeken naar mooie plekken. Het is gedeeltelijk ook nog vakantie in ZA dus wilden het risico niet nemen dat dingen volgeboekt zijn. Het schiet nu best al op. Over ongeverfd 6 weekjes zijn we daar.
Kijken er enorm naar uit.
Het ziet er nu als volgt uit:
Dag 1 tm 4: Kaapstad
Dag 5 en 6: Oudtshoorn
Dag 7: Plettenbergbay
Dag 8 en 9: Tsitsikamma
Dag 10: Stanger, vlucht van port Elizabeth naar Durban overdag
Dag 11 en 12: Hluhluwe Imfulozi Park
Dag 13: Swaziland
Dag 14 tm 19: Kruger National Park ( waarvan 2 in het park en 3 in Kurhulalodge )
Dag 20: Graskop
Dag 21: Johannesburg
Dag 22: naar huis
Mooie route ga je rijden. Zelf ga ik begin volgend jaar weer en dan in omgekeerde richting start in Jo’burg en eindigen in Kaapstad.
Sorry Pardede56 maar je reageert op oude berichten. Dit heeft weinig zin zo.
Met zonnige groet,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience