Hi,
Heeft iemand ervaring met het boeken van tickets bij GOVOLO?
Zij zijn goedkoop maar zijn ze ook betrouwbaar?
Of wie kent een site waar ik safe goedkope tickets kan boeken naar Thailand.
vr.gr.
Hi,
Heeft iemand ervaring met het boeken van tickets bij GOVOLO?
Zij zijn goedkoop maar zijn ze ook betrouwbaar?
Of wie kent een site waar ik safe goedkope tickets kan boeken naar Thailand.
vr.gr.
voor mij is de beste site om tickets te zoeken skyscanner. Daar krijg je van meerdere websites een overzicht welke het goedkoopst is. Heel handig. Vaak zie ik dat er via Govolo dan tickets zijn van 200 euro goedkoper dan de rest, maar als je naar die website gaat dan klopt dat niet. Niet echt goeie ervaring mee.
Mijn beste ervaring is met supersaver en worldticketcenter.nl
Pas op met Skyscanner boekingen! Nadat je je betaling hebt bevestigd en de boeking nog moet worden uitgevoerd, betekent dit dat als er iets fout gaat in de boekingsystemen, je je geld kwijt bent en je met verkeerde boekingen kunt blijven zitten. Uit eigen ervaring en telefonische navraag bij Skyscanner, blijkt dit gewoon te kunnen gebeuren. Skyscanner geeft aan geen verantwoordelijkheid hiervoor te nemen, alhoewel hun eigen systemen deze boekingsfout maken, met het argument dat zij slechts een bemiddelaar zijn. Skyscanner verwijst je door naar de airlines waar het foutieve ticket is geboekt. Deze airlines verwijzen echter weer terug naar Skyscanner, omdat zij de boekingsfouten maken.
Nu had verleden jaar geboekt bij www.vliegtarieven.nl! alles was prima geregeld.
Had mijn ticket online betaald en binnen de 2 minuten kreeg ik een mail met mijn vluchtgegevens!
gegroet:georgessiam :chin: