Ervaringen met e-ticket van Govolo

Heb via govolo.nl tickets naar new york gekocht, nu kreeg ik van diverse kanten te horen dat dit niet betrouwbaar zou zijn. Maar wij ontvingen al binnen een dag ons e-ticket of zou die niet echt zijn. Ik ga nu wel twijfelen. Is het op een of andere manier te checken en heeft hier iemand ervaring (positief of negatief) mee?

Het enige bezwaar dat ik zou kunnen vinden is dat ze niet bij een garantiefonds zijn aangesloten, maar dat betekent niet dat de tickets frauduleus zijn!

Als je het perse wilt controleren, kijk dan op de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt of je ticketnummer bestaat (als dit niet via de website van de maatschappij kan: bel hun klantenservice).

1 like

op elk ticket )meest wordt dat al meteen bij boeking verstuurd) komt een PNR=een code va 6/7 letters/cijfers.Op een site als www.checkmytrip.com kan je controleren of die inderdd in het ‘‘systeem’’ zit en welke boeking er aan vastzit (controleer dat ook! of het precies klopt!). dat werkt enkel niet bij low-cost no-frills airlines, zoals EZ en RYAN-die hebben enkel hun eigen systeem-maar die kun je ook enkel via hun eigen systeem boeken.

1 like