In januari ga ik twee maanden door thailand reisen, we starten in het noorden (chang-Mai) heeft er iemand ervaring met thailand online (riksja travel). De gouden driehoek selfdrive.
De organisatie vraagt 20 euro pp voor administratie kosten, ik vind dat best veel maar als het nau super georganiseerd is dan heb ik het er wel voor over.
Thailandonline (Riksja online) heeft in het verleden jarenlang samengewerkt met Viengtravel, de reisorganisatie in Thailand waarvoor ik werk. Maar zelf heb ik geen ervaring met ze. Wij bieden vrijwel een identieke selfdrive TOUR aan…en rekenen geen (20 Euro p.p.) administratiekosten… ![]()
Je mag me altijd even mailen ([EMAIL=“dave@viengtravel.com”]dave@viengtravel.com) mocht je meer informatie willen hebben !
Groeten uit Bangkok !
Beste Margreet en sorry voor Dave,
Maar met Thailandonline beleef je echt een super vakantie! Natuurlijk vind je het vast ergens anders goedkoper, maar wil je je nergens druk over maken…thailandonline regelt het voor je. Wel weet ik dat juist deze bouwsteen nog in ontwikkeling is, maar ze hebben beloofd dat alle informatie die je mee krijgt vanaf december 100% in orde is. … veel plezier en geniet ze!
Beste Margreet en sorry voor Provarion…
Ik neem het voor Dave op. Met Thailandonline heb ik geen ervaring, met Vieng Travel wel. In 2010 een fantastische reis gehad. Voor 2012 weer geboekt (bij Dave). Vieng Travel is in Thailand gevestigd en kan daardoor geen lid zijn van de ANVR en SGR. Helaas moest ik door omstandigheden de reis voor 2012 annuleren. Ik had al een aanbetaling gedaan. Eén mailtje naar Dave met tekst en uitleg was voldoende om per omgaande het geld terug gestort te krijgen.
De tours die Thailandonline aanbiedt zijn fantastisch. Die van Vieng Travel ook, misschien zelfs beter. Maar Vieng Travel is wel goedkoper en in overleg maken zij het onmogelijke mogelijk…
Aan jou de keus. Succes!
Ik heb inmiddels contact opgenomen met dave, en ben heel tevreden.
Nog even reactie op vieng travel in 2010 geboekt voor vrienden uit holland 2 dagen tour prima geregeld busje kwam op tijd met gids en 2 mooie toeren gemaakt.
Nog bedankt ome jaap uit de isaan!!!