Max en Francois Thailand met Thailand online

http://reislog.riksja.nl/francoismax

heeeey lieve mensen. op deze site vind je ons verslag. wat een ongelooflijke super reis. het was drie jaar geleden. aan komende november gaan we weer.paar eilandjes eraf en een paar erbij. maar voor het grootste gedeelte hetzelfde. zoveel afwisseling in die maand. en thailand online weet echt de mooiste plekkies.,we zijn zo blij dat we weer mogen gaan. we weten dat het een groot avontuur weer word

Hi Max en Frabcoic,

ik ben er ook over na aan het denken om een reis te boeken via Thailand online. Kun je hier helemaal zelf je reis bepalen of moet je je aan de bouwstenen die zij hebben houden? en wat zijn jullie positieve ervaringen bij hun?

Gr.Raf

je kan individuele bouwstenen doen…ze hebben absoluut de mooiste plekjes…wij wilden na phuket naar een verlaten eiland… zijn toen bij kho yao jay uitgekomen. die stond geloof ik niet op de lijst bij de bouwstenen. maar als je zoiets vraagt dat je ergens anders heen wil zijn ze niet te beroerd.

Je zou ook eens kunnen kijken bij Green Wood Travel, een Nederlandse reisorganisatie in Bangkok. Zij kunnen ook je Thailand-reis op maat samen stellen en hebben vele mogelijkheden.

Of Vieng Travel… Zij zijn de lokale partner van Thailandonline. (kun je meteen zien wat voor toeslag zij berekenen…) Aamos noemt Koh Yao Yai als voorbeeld. Hier ben ik in 1994 al geweest, ook met Vieng Travel. Zij bieden dit nog steeds aan. Vergelijk eens hun site met die van Thailandonline. Je kan ook zelf allerlei accomodaties uitzoeken en deze door Vieng Travel laten boeken. Zij krijgen korting op de gepubliceerde prijzen en jij betaald bijna niets extra of zelfs minder dan de internetrates, terwijl VT er toch op verdiend. Excursies of trips die niet door VT worden aangeboden kunnen vaak eenvoudig ter plaatse bij de plaatselijke reisboer worden geboekt. En VT is ook erg handig voor alle verplaatsingen van A naar B.

Sorry, sorry
Thailandonline is een onderdeel van Riksja reizen. Geen idee wie hun plaatselijke agent is of dat ze het zelf doen.
Vieng Travel is wel de plaatselijke agent van www.Thailandreisgids.nl . Die namen lijken ook zoveel op elkaar.

Volgens mij is Vieng Travel ook de lokale agent voor Thailandonline/Riksja.

Net terug uit Thailand met Thailand on line. Hun agent is Khiri travel.

Ja, klopt, Khiri Travel. Ze hebben een kantoor in Bangkok en Chiang Mai. Wij zijn 3 weken geleden terug gekomen van een reis met thailandonline, de thailand-over-land-en-zee-reis. We hebben het super goed gehad! Het enige was dat we aan het eind op Koh Phangan zaten op Thong Nai Pan-beach en daar was echt helemaal niets te doen.
Verder heeft Khiri het echt heel erg goed geregeld! Wij hebben geen op- of aanmerkingen.
Als je meer info wilt moet je maar even pm’en.