Hallo allemaal,
Binnenkort willen mijn vriend en ik een rondreis door Zuid-Spanje maken en dus daar een auto huren. Nu hadden we voor SunnyCars gekozen omdat deze volgens mij wel betrouwbaar zijn. Nu we de vouchers binnen hebben zie ik pas dat ze niet direct zelf verhuren in Malaga maar via hun partner GoldCars. En daar had ik net wat slechte dingen over gelezen. Dat ze vanuit kostenoverweging heel wat onderhoud op hun auto’s achterwegen hebben gelaten (geen APK, gladde banden enz). Nu de politie hiervan op de hoogte is worden heel veel auto’s met GoldCars sticker van de weg gehaald, wat natuurlijk niet erg fijn is als je lekker op vakantie bent. En je wil natuurlijk ook geen ongelukken of pech onderweg omdat de auto niet in orde is. Dus ik was benieuwd of iemand weet of het nu nog steeds zo slecht gesteld is met GoldCars of dat ze er nu toch wat aan gedaan hebben. En anders misschien tips voor andere goedkope EN goede verhuurders?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Kim
Cold cars ken ik niet, ik huur in Spanje altijd via www.doyouspain.com
Goede ervaringen mee en goedkoop.
Dag Kim,
Je kunt nog altijd annuleren, want SunnyCars had gratis annuleren gedurende januari en februari.
Goldcar zou mijn voorkeur niet hebben, maar let wel dat bij de grote huuraaantallen, altijd iets mis kan gaan.
Kijk ees bij www.123carrent.com, toch echt wel voordeliger, gratis annuleren. Daar kun je de prijzen van een aanta aanbieders vergelijken.
Je kunt mij ook de data sturen, dan zoek ik het voor je uit.
piet meijers
www.spanjeservice.nl
Hallo
Ik ben nieuw op dit forum en dus te laat om de oorspronkelijke vraag over de betrouwbaarheid van Goldcar tijdig te beantwoorden.
Maar toch, voor diegenen die ook voor Goldcar willen kiezen:
Sinds 2 jaar hebben wij minstens 5 keer via Goldcar een auto gehuurd.
Ik kan niet anders zeggen dan:
Prima, vrijwel nieuwe auto’s.
Wij zijn dus zeer tevreden en blijven de auto huren via Goldcar.
Zeker niet de duurste en een grote keuze in modellen.
Groet
Henk en Jos
Wonderlijk, als je bij holidaycheck te rade gaat, zie je dat Goldcar een imposant track record van slechte ervaringen heeft. Zelf heb ik dit ook ervaren, een aanbieding incl alle verzekeringen en bij het ophalen blijkt nog een aanvulling noodzakelijk. Ze leveren auto’s incl te betalen brandstof waarbij ca € 1.85/liter wordt gerekend, terwijl de pomp prijs € 1.35 is. Voorts slecht onderhouden auto vol deuken. Ik ben via de authuur link van Bookings.com bij Goldcar terechtgekomen, vertrouwend op de goede naam van Bookings.com. Never again.
Beste mensen
Sinds een paar maanden hebben wij geen huurauto meer nodig in Spanje. Toch wil ik nog eens bevestigen, dat wij tot en met februari altijd zeer tevreden zijn geweest over Gold Car Malaga. In februari kregen wij een auto met 1 km. op de teller! v.w.b. De aanvullende verzekeringen: Volgens mij bieden alle verhuurders een aanvullende verzekering aan voor schade aan ruiten, banden carosserie etc. Je hoeft deze niet tenemen, maar het bespaart wel tijd met afhalen en vooral terugbrengen en je hebt geen gedoe met eigen risico en zo.
Over de brandstofprijs kan ik niet oordelen, de gegevens daarvan ontbreken mij op dit moment.
Nogmaals, wij zijn altijd prima bediend, hadden voortreffelijke auto’s en vonden de kosten heel redelijk.
Natuurlijk spreek ik alleen maar over de ervaringen met Gold Car Malaga airport.
Andere afhaaladressen kan ik niet beoordelen.
Groet
Jos en Henk
WAARSCHUWING GOLDCAR LICHT DE BOEL OP!! -
WARNING GOLDCAR CHEATS!!
ALERTA GOLDCAR ESTAFA!!
AVISO GOLDCAR SCAM!!
- WARNUNG* GOLDCAR BETRUG!!
AVERTISSEMENT GARE AUX ARNAQUES GOLDCAR!!
AVVERTIMENTO GOLDCAR TRUFFA !!
GOLDCAR ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ О ВОЗМОЖНОМ МОШЕННИЧЕСТВЕ!!!
VARNING GOLDCAR BLUFF!!
Begin juni via holiday.com bij Goldcar een auto gehuurd in Gerona (Spanje).
Bij ontvangst sleutel moest ik 96 euro betalen voor een volle tank brandstof (diesel dus aardig aan de prijs!!)
Eenmaal op weg zag ik dat de tank slechts half vol was in plaats van vol. Ik was te ver op weg om nog terug te gaan
Nadien de auto, waar ik ongeveer 300 km mee had gereden ingeleverd. De tank was toen nog voor 2/8 vol. Omdat ik niet heb bij hoeven tanken heb ik alleen een melding gedaan bij het inleveren dat de auto niet was afgetankt.
De man aan de balie adviseerde mij contact op te nemen via de site van Goldcar omdat ik er wel voor had betaald. Zo gezegd zo gedaan.
Antwoord van Goldcar: de auto was door mij ingeleverd terwijl de tank nog voor 2/8 vol was. De vorige huurder had de auto ingeleverd terwijl de tank nog voor 5/8 was gevuld waarna deze was afgetankt met 35 liter. Ik had dus een auto gekregen die geheel was afgetankt. Volgens Goldcar dus.
Op de volgende argumenten/verweren heb ik nimmer een reactie gehad:
-
Dat ik slechts ongeveer 300 km met de auto heb gereden en de tank dus nog 2/8 gevuld was. Ergo: als hij vol was geweest zou er nog 5/8 in moeten zitten! -
Een brandstoftank van een Opel Astra (diesel) kan maximaal 56 liter bevatten. Als de vorige huurder de auto heeft ingeleverd met 5/8 in de tank zou er dus maar 21 liter maximaal bijgetankt kunnen worden! Waar is die 14 liter gebleven???
Mijn conclusies:
- Bij Goldcar nemen ze je als klant geheel niet serieus
- Bij Goldcar is er kennelijk iemand (of de hele toko?) zo corrupt dat die noteert een auto te hebben afgetankt alleen niet de bedoelde huurauto!
U BENT GEWAARSCHUWD!!!
PLEASE TRANSLATE THIS BY HTTP://WWW.VERTAALMACHINE.EU/
Deze mail stuurde ik naar E autohuur.nl, waarbij wij een boeking voor een auto in Tenerife maakten. Veel leesplezier !
Geachte,
Betreft autoverhuur met referentienummer 238689921 bij firma Goldcar
Ik heb reeds telefonisch contact met één van uw medewerkers gehad. Hij raadde mij aan om alles op papier te zetten.
Hier het volledige verhaal, dat ik objectief vertel. Getuigen zijn er wel niet, maar met mijn hand op het hart, dit is de waarheid.
Bij het verlaten van de luchthaven tenerife Sur zijn wij onze gehuurde auto gaan ophalen aan de desk van Goldcar. Het volgende liep daar grondig mis, en ik weet dat we niet akkoord hadden moeten gaan. Maar u kent dat : je hebt net een lange vlucht achter de rug, je wil naar je bestemming toe. Het was bovendien druk aan de desk, en je wil de vakantie van andere reizigers niet bederven door op je rechten te gaan staan.
De juffrouw achter de desk - eerst vriendelijk dat wel - nam het reservatieformulier en onze creditcard aan.
Ze smeerde ons dan een verzekering aan, die alle schade zou dekken. De tarieven van eventuele vorderingen bij stukken aan de auto werd mij onder de neus geschoven, en dan schrik je wel even van die bedragen. Toen ik de juffrouw erop wees dat de reservatie een all-risk verzekering inhield, werd ze al wat minder vriendelijk, en wees ze beneden naar de voucher naar het hoofdstuk "Uw huur bestaat uit ". Toen ik haar aandacht vestigde op het hoofdstuk “Afleverinformatie”, waar duidelijk vermeld staat dat het een totale verzekering betrof, bleek ze plotseling geen Nederlands meer te kunnen lezen. Omdat ik zelf begon te twijfelen, ging ik dan maar akkoord met de verzekering die zij voorstelde.
Ze vroeg ook of er een 2de bestuurder zou zijn, want dan kwamen er kosten bij. Toch staat zeer duidelijk op het contract dat een extra-bestuurder gratis was. Gelukkig zei ik dat ik de enige bestuurder zou zijn, anders hadden we die kosten ook nog aan ons been gehad.
Dan werd er afgerekend, wij ontvingen de sleutels en de richtlijnen hoe we de auto konden bereiken.
Toen we aankwamen, bleek het om een Peugeot 207 diesel te gaan (de juf aan de desk zei dat het om een VW polo ging, maar goed). Dat deed bij mij een belletje rinkelen, en we bekeken opnieuw de afrekening. En inderdaad, er was een toeslag voor een diesel bijgeteld (12.39 euro exclusief 13% IGIC). Tijdens het hele gesprek aan de desk is dat niet vermeld geworden. Maar wij hadden helemaal geen diesel geboekt !
Bovendien was de auto in slechte staat. Aan de rechterbuitenkant zat een ferme kras, de deuren piepten dat het een lieve lust was, hij was slecht gewassen (of misschien zelfs niet ?), er was in de auto gerookt ( je kon de as duidelijk door de hele voorkant zien), en toen we onze Tomtom wilden insteken, merkten we dat de sigarettenaansteker verdwenen was. Bovendien lukte dat niet, omdat een ganse sigarettenpeuk in de voorziene ruimte voor de aansteker zat. Nadat we de peuk eruit gevist hadden, lukte het wel met de TomTom. Onnodig te vermelden dat ook de wieldeksels ontbraken, en de banden afgesleten waren. Ik weet het : we hadden moeten reclameren, maar we wilden op tijd aan ons hotel zijn, want die mensen zaten op ons te wachten. O ja : de auto reed, gelukkig. Hij had ongeveer 47000 km, eigenlijk nog niet zo veel km, maar hij zag eruit als een auto van 10 jaar oud … Ook zagen we dat ze mooiere auto’s staan hadden, maar ja, we konden rijden.
Tot onze grote verbazing merkten we dat de dieselprijs in Tenerife gemiddeld om de 88 eurocent staat. Ze hadden ons een volle bak diesel geteld , kosten 53.98 euro exclusief 13% IGIC. Nu heb ik daarnet de tankinhoud opgezocht van een Peugeot 207 1.4 liter diesel, en die is 50 liter. We werden dus eventjes voor minstens 20 euro geript. Bij aflevering zat er nog een kleine 10 liter in, dus in totaal mag je deze fraude op een 30 euro tellen. Met volle bak vertrekken wordt als een gemak voor de toerist aanzien, maar de bedoeling is gewoon je in het zak te zetten.
Na onze vakantie hebben we de sleutel aan de desk onder een raampje geschoven zoals afgesproken. We hebben wel moeite moeten doen om de sleutel onbereikbaar voor iedereen af te leveren.
Ik ga mijn visa-account zorgvuldig controleren, want ik zie Goldcar in staat om ons nog verborgen kosten aan ons been te lappen, gezien er bij aflevering geen controle van de auto was.
Dit is het hele verhaal. Ik hoop dat jullie als verhuurmaatschappij misschien iets van de onnodig gemaakte kosten kunnen recupereren voor ons, maar veel hoop heb ik niet. In ieder geval : vermijd dat andere mensen ook zo geript worden als wij, want je begint je zuurverdiende vakantie met een slecht gevoel.
Ik wil ook erop wijzen dat jullie als verhuurmaatschappij totaal geen fout hebben aan hetgeen gebeurd is.
Van de gemaakte kosten heb ik het bewijs. Ik zal dat scannen en doorsturen
Een duidelijk verhaal.
Natuurlijk kan E Autohuur er wat aan doen! Door Goldcar niet meer op te nemen als verhuurder.
Eerder heb ik al geschreven dat ik mijn bedenkingen had en heb. Vandaar dat ik Goldcar bij www.123carrent.com niet heb opgenomen.
Mijn advies is om bij een CreditCard afschrijving meteen terugboeking bij de CC-maatschappij te eisen. Dat recht heb je. En stuur ze hetzelfde verhaal. Het werkt.
Ben benieuwd naar de reactie van E autohuur.
Ten laatste vrijdag zouden ze reageren. Ik hou je op de hoogte, en bedankt voor je reactie !
Als aanvulling op mijn eerdere post:
Ik heb mijn beklag gedaan bij Goldcar op 08 juni.
Bij het uitblijven van enige reactie op 04 juli per email mijn beklag gedaan bij holiday.com en wel bij de aftersales.
Daar werd ik bedankt dat ik ctct heb gezocht etc. Kreeg het verzoek contract, rekeningen en afschrijvingen te sturen en dat dus dezelfde dag via de mail verstuurd. Oh ja en dat ze binnen maximaal 30 werkdagen zullen reageren.
Ik weet niet welke dagen ze werkelijk werken daar want tot op de dag van vandaag geen reactie meer gehad!!
Overal worden fouten gemaakt. Maar dan moet er toch wel iets van de aftersales terecht komen.
Bij mijn bedrijf probeer ik binnen een dag een oplossing te vinden, cq. te forceren.
Hetgeen ook meestal lukt.
Antwoord van E autohuur :
Geachte Dhr Janssen
Boeking referentie - 238689921
Dank u voor uw e-mail naar onze klantendienst.
Uw vraag is doorgestuurd naar een lid van ons team, die alles voor u zal opvolgen.
Mijn collega zal u binnnen de 28 dagen contacteren om u op de hoogte te brengen hoe we uw aanvraag zullen aanpakken. Ook zal mijn collega u contacteren als we bijkomende informatie van u nodig hebben om de zaak op te lossen.
We streven ernaar om de meeste klachten binnen de 28 dagen na ontvangst op te lossen.
Als we echter de bevoorrader moeten contacteren of bijkomende informatie nodig hebben van een 3de partij, kan die termijn langer worden.
Vertraging kan bijvoorbeeld optreden als een voertuig schade heeft opgelopen en een 3de partij-verzekeringsmaatschappij is betrokken.
Als dit voorkomt, zullen we u uiteraard een volledige update van uw zaak doorgeven op de 28ste dag na ontvangst. We zullen dan ook onze verwachte datum van oplossing meedelen.
We stellen onze klanten op prijs en hechten groot belang aan klantenopvang. U kan er dus van op aan dat we alles doen wat mogelijk is. Dit om te verzekeren dat uw aanvraag op een efficiënte manier wordt opgelost.
Als u nog bijkomende vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met een lid van ons team of op het gratis nummer 0800 265 9217 of op +31 (0)207969550.
Met vriendelijke groeten
Klantenservice Team eAutohuur
Reactie vandaag gekomen !
Geachte mijnheer Janssen,
Dank u voor uw correspondentie naar onze klantendienst.
Sedert uw laatste e-mail hebben we onderhandeld met onze bevoorrader ter plaatse Goldcar. We hebben uw opmerkingen betreffende de conditie van de wagen doorgestuurd.
Goldcar willen u graag verzekeren dat zij tot doel hebben elke wagen bij het terugbrengen grondig te onderzoeken en deze te reinigen en indien nodig te laten herstellen zodat de wagen in tip top conditie is voor de volgende klant. Echter door onvoorziene omstandigheden, bijvoorbeeld wanneer de wagen met schade wordt teruggebracht en zij hierover niet op voorhand werden ingelicht, of indien de wagen te laat wordt teruggebracht door de vorige huurder, is het niet altijd mogelijk om dit te verwezenlijken. Goldcar wensen hun excuses aan te bieden voor enig ongemak dat u tijdens uw huur werd veroorzaakt en hoopt dat dit er u niet van weerhoudt hun in de toekomst opnieuw een kans te geven.
Goldcar informeerden ons dat de kosten voor de dieseltoeslag zijnde 14 EUR inmiddels werden teruggestord omdat u niet specifiek een diesel wagen had gereserveerd.
Betreffende de benzine kosten, we beseffen dat dit een hogere prijs is dan de normale pompprijs, maar helaas hebben we geen controle over wat de plaatselijke bevoorrader aanrekent. Net als met andere bevoorraders met eenzelfde benzinebeleid, rekenen Goldcar ook administratiekosten voor het hervullen van de tank en opslagkosten aan. Goldcar houdt zich ook aan de richtlijnen betreffende benzine prijzen opgelegd door het Spaanse Ministerie voor Handel en Toerisme.
We hebben echter bevoorraders in ons aanbod, die de mogelijkheid aanbieden in Spanje om de auto vol terug te brengen en zodoende krijgt u de benzine deposit terug. De prijs van de huurauto bij hen is helaas hoger dan deze van Goldcar en ze hebben geen pakket zonder eigen risico aan te bieden noch een gratis extra bestuurder. Indien u wenst gebruik te maken van een bevoorrader met dit benzinebeleid, gelieve dit dan telefonisch te melden wanneer u opnieuw een auto wenst te reserveren.
Het benzinebeleid leggen wij ook uit in onze voorwaarden:
***Brandstof beleid
Benzine moet betaald worden bij aankomst en het is niet nodig de tank op te vullen voor het terugbrengen van de auto.
Ongebruikte benzine wordt terug betaald voor de huur van 1 tot 3 dagen ***
De bon met de algemene voorwaarden wordt u ook per e-mail opgestuurd aangezien we een internet-bedrijf zijn. Dit is gestuurd naar het volgende e-mail adres siny@skynet.be.
De voorwaarden van uw produkt moeten aandachtig gelezen worden, voordat u met uw boeking verdergaat. Zoals met de meeste bedrijven worden deze voorwaarden zo opgesteld om onze klanten te adviseren wat het aangekochte produkt inhoudt en wat er eventueel ter plaatse kan aangekocht /betaald moet worden.
Graag benadruk ik dat wij als bedrijf tot doel hebben om de verwachtingen van onze klanten te vervullen en waar mogelijk te overtreffen. Het spijt ons dat we uw verwachtingen in dit geval niet hebben kunnen waarmaken. In een poging uw vertrouwen in ons bedrijf te herstellen en in de hoop dat u ons nog een kans geeft, willen we u graag een eenmalige klantenservicekorting aanbieden op uw volgende huur met ons (voor huur van meer dan 1 dag). De betreffende korting hangt af van de lengte van de huur, het type auto en de locatie. Wanneer u gebruik wilt maken van dit aanbod, dan kunt u gratis naar ons bellen en een van onze medewerkers zal u graag verder helpen en de korting toepassen. Gelieve dan ook het referentienummer 238689921 te melden.
Ik wens u te danken voor uw opmerkingen en we kunnen u verzekeren dat alle feedback van onze klanten zeer belangrijk is voor ons. Ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb gehad om uw vragen te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Imke Maes
Customer Service Team – TravelJigsaw
Freephone Tel: 0800 358 7707 (Option 3)
Tel: 0044 (0) 161 836 6707
Fax: 0044 (0) 161 836 6737
Hiermee krijg ik toch al een beetje voldoening, nl. 14 euro ristorno voor de niet-gehuurde diesel.
Blijft echter nog de overbodige verzekering die ze me lapten ! Ik blijf bij Eautoverhuur aandringen …
Nou Manke Nelis jij krijgt tenminste nog een reactie (en geld retour) kan ik van holidaycars.com NIET zeggen!! Nog steeds niks gehoord (had de hoop al opgegeven hoor)
Na alle reacties over het vertrouwen in Coldcar te hebben gelezen wil ik ook mijn verhaal kwijt.
Na aankomst op Malaga richting carhire en ja hoor de langste rij daar konden we aansluiten. Na ruim 3 kwartier wachten waren we aan de beurt. Daar kregen ook wij het verzekerings verhaal (wat we niet gedaan hebben) en er werd naar de creditkaart gevraagd, daar verdween de medewerker mee naar achteren, ik had moeten vragen wat hij eraf liet schrijven maar in alle hectiek heb ik dat niet gedaan (lange rij wachtende achter ons). Na wat zoeken de bali in de garage gevonden. De auto (ford fiesta diesel) zat behoorlijk rondom in de butsen, geprobeert te melden maar dat werd weggezwaaid met “no problem”. De tank zat vol en de auto reed goed, wij hebben wel een 2de bestuurder aangemeld en die was ook gratis. Waar het mij nu om gaat is dat ik mij behoorlijk getilt voel wat betreft de afrekening van de creditkaart die gisteren binnen kwam. Er was 86,- euro afgeschreven, als je het mij vraagt kan je daar een vrachtwagen mee vullen. Nu hebben wij veel gereden en zelf ook nog getankt voor 20,- en toen zat de tank halfvol. Dus met een tankinhoud van 45 liter en 1,24 euro aan literprijs is de rekensom snel gemaakt, ik kom dan op 55,80 voor een volle tank, dat ze er dan nog administratiekosten bijrekenen , o.k. maar van 55,80 naar 86,- vind ik echt niet kunnen…Dit alles is op 7 sept 2011 gebeurt.
Met vriendelijk groet.
Lees in de vorige reactie waarom die prijzen voor diesel of benzine zo hoog zijn. Ik ga er ook niet mee akkoord, maar dan moet je huren bij een maatschappy die dat niet doet, bijv. Augura Crown (huurden wij begin dit jaar een auto in Malaga).
Ook op Barcelona houden ze er boefjes streken op na bij Goldcar.Ook hetzelfde verhaal van de verzekering bij aankomst en na twee keer nee te hebben gezegd ook niet zo`n vriendelijke behandeling meer gekregen.De sleutel van de auto in ontvangst genomen en er kon ook niet meer af als een blafje waar hij stond.Buiten gekomen liep er een medewerkster in de rondte die ik wees op de schade en het ontbreken van wieldoppen en antenne maar die wuifde het weg met dat is bekend. Wij zijn gelijk naar het vakantieadres gereden en hebben de auto geparkeerd en ik heb geen verlichting gebruikt en op mijn rondje rond de auto ook geen verlichting zien branden. De volgende dag wilde we met de auto weg maar deze bleek geheel zonder stroom te staan,zover leeg dat de auto alleen nog met de sleutel te openen was. Ik heb hierop gelijk kontakt gezocht met Goldcar die een monteur zouden sturen.Bijna 2 uurtjes wachten en daar was de monteur die de auto startte met een snellader.Zijn collega wees op een knopje wat schijnbaar niet goed stond en ik ook aan gaf dat ik geen knopjes had gebruikt en geen verlichting had aangedaan.Geen woord over kosten hiervoor gehad van de monteur of de medewerker aan de telefoon van Goldcar.
In de vakantie nog twee keer stroom moeten vragen aan omstanders omdat de auto weer leeg was.Tijdens het rijden viel het ons wel op dat de verlichting spontaan aan en uit ging dus er moet toch ergens sluiting in hebben gezeten.
Na de vakantie de auto ingeleverd wat ook op een hele vreemde manier ging. De sleutels werden ingenomen en voor de rest werd er niets meer gedaan.Op mijn verzoek of ze de wagen na gingen kijken werd er geantwoord dat doen we nooit gelijk.Ook kreeg ik geen afschrift dat ik de wagen goed en heel had ingeleverd wat ik wel gewend ben bij andere verhuurders.Door tijdnood ben ik maar weggegaan maar de afhandeling sloeg nergens op en heb dat nog nooit bij een andere verhuurder meegemaakt.
Na mijn terugkomst bleek ineens dat er buiten het bedrag aan Autoeurope wat ik aan huur verschuldigd was en de gebruikelijke benzinekosten (78,00 euro)er ook nog op de dag dat de monteur was geweest ook nog eens 80 euro extra was afgeschreven.Ik heb hier gelijk bezwaar aangetekend bij Autoeurope omdat ik niet wil dat zonder mijn medeweten er bedragen van mijn rekening worden geschreven en zeker niet als dit onterecht is.Jammer maar na de derde keer mailen kreeg ik pas antwoordt van hun met de vraag of ik copietjes van de afschriften creditcard,huurkontrakt en het bewijs van inleveren van de auto(wat ik uiteraard niet had gekregen)naar hun toe mailen. De copietjes ingescand en terug gemaild en dit alles gebeurde heen en weer in het Nederlands.Helaas heb ik deze mail ook weer drie keer moeten verzenden voordat ik een antwoordt kreeg.
Vandaag was het zover en kreeg antwoordt van Autoeurope ineens in het engels.De 80,00 euro exra die was betaald is volgens Goldcar voor een verzekering…maar die had ik zeker weten niet afgesloten en het bedrag van 78,00 euro was voor de benzine.Whaaaaaaa
ik in mijn hakkie takkie engels maar terug gemaild dat ik geen verzekering had afgesloten en het volgens mij alleen maar voor die monteur kan zijn geweest. Ben benieuwd hoe lang we nu weer gaan wachten op antwoordt en in welke taal dat zal gebeuren want als ze mijn engels moeten ontcijferen zullen ze wel in het zweeds gaan antwoorden
Wat een verhaal.
Je hebt de CreditCard maatschappij toch wel verzocht het bedrag terug te laten storten? Gewoon doen en hen ook dit verhaal sturen.