Goedkope vliegtickets naar Australie (sydney)

Hoi wie weet waar ik goedkope vliegtickets kan vinden naar Sydney?
En hoe lastig is het om een visa te regelen?

Hoi Desertgirl,

Australian Backpackers (.nl) heeft goede aanbiedingen. Niet heel goedkoop, maar wel hele goede voorwaarden!! Gratis ticket naar NZ erbij bijvoorbeeld en/of gratis je data en route wijzigen.

Hoe last het is om een visum te regelen hangt er van af welk visum je wil/nodig heb…

Dank je wel Gwen ik zal die site eens bekijken visum kon ik online regelen.

Hallo,

Ik ga in november naar australie en vlieg via singapore met singepore-airlines… Ik had een goed prijsje via skyscanner.
Ik vraag me alleen af, bij overstap in singapore, moet je dan je bagage weer ophalen en opnieuw inchecken? Krijg het niet gevonden op de site. Heeft er iemand misschien ook nog tips voor het vliegen/bagage en dingen mee nemen in het vliegtuig?
Dank je wel alvast

Groetjes Jacqueline

Hoi, kan iemand me aub een makkelijke site aanraden voor het aanvragen van een visa? Ik ga 2-2.5 week naar australie.

Er is maar 1 site waar je dat kunt doen Desergirl… en dat is immi.gov.au

Je kan gewoon online gratis een e-Visitor visum aanvragen via bovengenoemde site, dus laat je niet afschepen met reisorganisaties die zeggen dat voor 20 euro voor jou te kunnen doen!

Als je met Singapore airlines ook weer verder vliegt dan zal als het goed is je bagage direct doorgelabeld worden en hoef je hem niet opnieuw op te halen en in te checken.

Dank jullie wel dames, als je via google visa Australia intikt Dan krijg je diverse sites waar je Dan je Visum kunt aanvragen? Dit is Dan Niet betrouwbaar?

Dutchgirl d reizen vroeg er 35 euro voor :smiley:

Wow dat is helemaal veel! Hier is meer informatie over het visum: http://www.immi.gov.au/visitors/tourist/evisitor/ Dit is dus alleen een visum voor toeristen die korter dan 3 maanden blijven, dus echt voor vakantiedoeleinden en niet om ook te werken etc, maar als jij 2 - 2,5 week gaat neem ik aan dat je op vakantie gaat.

En hier kun je het aanvragen: https://www.ecom.immi.gov.au/visas/app/uu?form=TV

Ik zou het absoluut niet op een andere site aanvragen, waarom zou je het niet op de officiële site doen? Zeker omdat het dan gewoon gratis is terwijl anderen hier een slaatje uit proberen te slaan. Het is heel makkelijk, gewoon de stappen op de site volgen.

Dank je wel!! ik ga het morgen doornemen.

Onderstaande kreeg ik terug via de mail.Is dit wat ik dit voldoende en het juise touriste visum? Sorry ik ben echt een leek wat Australie betreft :-/ Ticket gaat nu per 4 maart in maar ik ga pas de 2de week van april maar voor 3 weken ik neem aan dat dit dan geen probleem is?

Onderwerp: NOTIFICATION OF GRANT OF AN EVISITOR FOR TOURIST PURPOSES **********
Department of Immigration and Citizenship

THIS IS AN AUTOMATICALLY GENERATED E-MAIL. IT IS NOT NECESSARY TO RESPOND.

04 March 2013

IN REPLY PLEASE QUOTE:
Client Name *******
Date of Birth ****
Client ID *******
Application ID *****
Transaction Reference Number ******

Dear ******
NOTIFICATION OF GRANT OF AN EVISITOR FOR TOURIST PURPOSES

This email refers to your application for an eVisitor, which was lodged electronically on 04 March 2013.

The department wishes to advise that a decision has been made on this application and you have been granted an eVisitor on 04 March 2013.

The eVisitor Grant Notice below contains important information about your eVisitor. You must comply with the conditions that apply to your eVisitor.

Please keep a copy of this email and the eVisitor Grant Notice for your reference.

QUESTIONS ABOUT YOUR EVISITOR
General information on the eVisitor service can be found at www.immi.gov.au For specific queries or to provide information in relation to your eVisitor you can email eVisitor.Helpdesk@immi.gov.au

CHANGES TO YOUR CIRCUMSTANCES
It is important that you tell us about any changes to your circumstances including your name, passport, contact details or email address as soon as possible. You are required to do this in writing via email to: eVisitor.Helpdesk@immi.gov.au

Please make sure that you include your name, date of birth and Transaction Reference Number when you write to us.

YOUR INFORMATION - YOUR PRIVACY
The department respects your privacy. We are collecting your personal information for the purposes of making decisions under the Migration Act 1958 and the Migration Regulations 1994. We are aware that the way information about you is used and managed can affect your life. We recognise that it is important that the information we hold about you is up-to-date and relevant.

Australia’s Privacy Act 1988 stops us from giving your information to others unless specific exceptions apply, for example, you agree to it, or where we are authorised or required by law to disclose it. You also need to be aware that we may disclose your personal information to other Commonwealth (and in some circumstances, state and territory) government agencies where there is a lawful basis for doing so.

There are separate laws relating to your personal identifiers. These laws set out the circumstances in which we can collect personal identifiers and who we can disclose them to. In most cases, the personal identifiers will be your photograph and signature. In some cases, however, we may require other personal identifiers, such as your fingerprints.

Ja helemaal goed zo, dit is je visum en blijft 12 maanden geldig dus maakt niet uit dat je pas volgende maand gaat. Hoewel het niet nodig is, zou ik wel aanraden dit mailtje goed te bewaren en ook afgedrukt mee te nemen zodat je dit kan laten zien bij de immigratie als het toch nodig mocht zijn.

1 like

je bent geweldig dutchgirl ben je zeer dankbaar voor je hulp hier! Weer een "last"minder… nu nog het ticket :smiley:

Graag gedaan en alvast veel plezier! Nog een tipje voor tickets: meld je aan bij de nieuwsbrieven van bijv. Singapore Airlines, Emirates en Cathay Pacific, soms hebben ze ook last minute nog leuke aanbiedingen.

Zeker een kopie meenemen! Ik stond op Schiphol en ze konden daar niks vinden op de computer, dus toen kon ik gelukkig nog een printje laten zien. (“Mevrouw heeft u ook iets op papier mee?” “Ja, een mailtje waarin staat dat ik niks hoefde mee te nemen op papier…” :P)

Oh wat goed dat je het mee had dan inderdaad! Had het zelf ook mee maar ben er nooit naar gevraagd.

Hi, ik ga in november voor een maand naar Australië en heb mijn visa aangevraagd samen met het vliegticket. Je moet er inderdaad wel 20 euro voor betalen. Maar dit is toch wel net zo veilig en goed??

Ja natuurlijk, dit zal ook wel in orde zijn, alleen was het niet nodig want je kan het zelf gratis aanvragen.

Oke;) heb je toevallig ook nog tips voor plaatsen die ik moet zien rond Sydney? Mijn laatste halte is Tamworth en daarna heb ik nog een week om rond te reizen.