Goedkope vliegtickets Manila

Hoi,

WIj hadden graag (ik, mn filipijnse vrouw & 2 kindjes van 4 jaar).

Naar Manila gegaan van ongeveer midden december 2010 tem midden januari 2011…

Misschien hebben jullie wat tips, of sites waar ik goedkope vluchten kan boeken ?

Alvast bedankt
Greetz
John ;-)>>>

Bmair heeft altijd mooie aanbiedingen…

Zelf gaan wij waarschijnlijk met een tussenstop in Hong Kong richting de Filippijnen… Als je vanaf Hong Kong vliegt ben je weinig kwijt… >>>

Dit onderwerp over goedkope vliegtickets vind je iets verder bij datum 10 -12 -09 Titel; Goedkope combinaties.

Kijk eens op www.vliegtarieven.nl
In stap 2 krijg je direct all in prijzen te zien, dus komen geen toeslagen meer bij.

Je kiest wel de duurste periode half dec - half jan
Is er geen andere periode mogelijk???
Kijk eens op de 2 volgende linken , normaal moet je daar wel iets vinden

www.aseana.travel

http://www.connections.be/goedkoop-reizen/vlucht/azie/Filipijnen/Brussel/Manila/

Wij gaan eind november 2010 (28ste) tot 7 januari 2011 en hebben geboekt voor 750 euro per persoon (2 personen)
Wij hebben dit gedaan in een klein buro in Aalst daar zit een oudere man alleen en hoefd dus ook geen personeelskosten door te rekenen.

Dit is tot nog toe onze goekoopste prijs die we hebben gevonden en we reizen altijd dezelfde periode voor de fiesta en de feestdagen aldaar mee te maken.

Groetjes,
Johan En Elvie
www.balikbayan.be

Wil je niet al te dure tickets in deze periode dan is vroeg boeken gewenst, de stoelen zullen alleen maar schaarser worden als je dichterbij december komt. Zeker als je met een gezin gaat vliegen.

Bmair heeft vaak goede prijzen en vaak zijn dit vluchten uitgevoerd door Cathay Pacific.

Goedkope tickets voor een gezin van vier met kerst en oud en nieuw, ja dat zal wel een utopie blijven, als je alleen boekt dan kun je nog wel eens mazzel hebben maar met z’n vieren, nee daar geloof ik niet in.

Gr. Frank

Om een ruim overzicht te raadplegen kan u zonder enige verplichting onze site opvragen en daar ook een booking uitvoeren.
Zie daarvoor :
http://foxtravel.be/reserveren-vliegtickets.aspx
Veel succes.
Juan De Vos

Zelf heb ik ooit geboekt met bmair in Nederland en ikzelf was hier persoonlijk niet gelukkig mee!!! Slechte service en overal proberen ze geld uit te halen! Dit is mijn persoonlijke mening!
Wat betreft tickets boek ik nu steeds bij Wirtz in Antwerpen.
Maandelijks nieuwe promoties!
Goede service en heel behulpzaam!
http://www.wirtz-air.be/

Malaisie airlines heeft momenteel nog tickets in de aanbieding.Voor 639 euro vanaf Amsterdam naar manila. Boeken kan nog tot 12 september. Vliegen tussen 27 dec en 31 maart 2010

Even gekeken op hun site en wat data ingevuld. Bijvoorbeeld van 4-1-2011 t/m 20-01-2011 kwam een bedrag van 645,57 Euro.

Fijn prijsje voor als je een paar weken die kant op gaat.

Gr. Frank

Heb zelf geboekt voor volgend jaar bij Saudi Arabian. Voor de periode die Frank aangeeft: van 7/1 tot 23/1 vanuit Parijs naar Manila en terug: 448€>>>

Klopt, Saudi airlines is volgens mij wel de goedkoopste. Toch vliegen er relatief weinig mensen met deze vlucht. Nadeel is dat je eerst naar Parijs moet reizen om te vertrekken. En verder zijn veel mensen niet zo gecharmeerd van het feit dat er geen alcohol aan boord word geschonken. En ik heb vernomen dat stewadessen een burka dragen en er uitsluitend halal voedsel word geserveerd, maar of deze dingen ook waar zijn weet ik niet, maar het zou mij niks kunnen schelen, de prijs is bij mij het enige wat telt.

Buiten (een beetje) alcohol zouden hun gebruiken voor zover mij bekend me niets kunnen schelen.
Burka, moeten men zelf weten…

Halal is heus geen ‘bijsmaakje’ aan het vlees hoor :slight_smile:

Korikong en EBK; dat van die burka’s zijn fabeltjes!!! Ik heb dat ook ooit horen vertellen van een maatschappij die ergens via Iran, Irak of Pakistan vloog. Volgens mij is Saudi Arabian vergelijkbaar met Ethiad. Bij de boeking die ik geplaatst heb was het zelfs mogelijk om gratis mijn zitplaatsen voor te behouden. Zo ook kon ik gratis opgeven uit een menu van een 10-tal mogelijkheden welke maaltijden ik wens. Het was zelfs mogelijk om volledig vegetarisch ofwel enkel zeevruchten op het bord te krijgen. Heb zelfs al contact gehad met de maatschappij in Parijs en ben correct geholpen geweest. Heb de indruk dat zij vaste voet willen krijgen in Europa, vandaar hun prijzen.
Alleszins zal ik mijn bevindingen na terugkeer hier op het forum plaatsen.

1 like

Ik vind de prijs aantrekkelijk maar de kosten naar parijs nekken je dan weer.
Zou best wel een dag of twee in parijs willen vertoeven maar ja, dat doet de prijs teniet.
Ook ga ik meestal in de winter op vakantie, dan moet je niet in parijs zijn.