Goedkope vliegtickets Manila

EBK,
Waarom zou je 2 dagen moeten gaan logeren in Parijs. Je vlucht vertrekt omstreeks 11u in Parijs. Daar moet je toch geraken met de TGV voor dat vertrekuur. Kostprijs 80€ enkel

Nou omdat ik dat zonde vind om Parijs niet effe aan te doen?
Zelfde als ik via KL (maleisie) zou vliegen, dan pak ik wel een paar dagen voor ik verder reis.
De vlucht is dan al lang genoeg en waarom niet :slight_smile:
Maar in dit geval moet je dus andere kosten maken.
Ach, het maakt idd ook niet zoveel uit.

Ik reis zelf altijd via airberlin (ltu.de) en die bieden een makkelijk te selecteren vlucht online.
Direkt naar BKK.
Ik zit nu te twijfelen hoe ik naar de PH kom, via Bejing en dan via HK over naar manilla of zo.
Ik weet nog niet wat ik doe dit jaar, via KL kan ook.

Keuzes: inherent aan het goede leven hier… :slight_smile:

Hallo Wilger, goed dat je laat weten dat de burka,s endergelijke tot de fabeltjes behoren. En ik waardeer het zeer dat je je bevindingen met Saudiairlines op het forum wil plaatsen. Hoe heb je trouwens geboekt rechtstreeks op de site van Saudie of via een reisburo?

Geboekt via internet en betaald met visa. In eerste instantie wat problemen gehad, nadat de boeking betaald en bevestigd was, had men het vluchtschema gewijzigd en onder die voorwaarden wilde ik die vlucht niet. Na een mail met een vraag voor een alternatieve oplossing werden mijn vluchten gewijzigd (niet meer via Riyad maar via Jeddah) zodat ik nu vlotte aansluitingen heb van en naar Manila, en dit allemaal zonder prijswijzigingen. Je kan er trouwens op voorhand je stoel zonder bijkost reserveren en indien je wenst kun je al een keuze maken uit verschillende menu’s zonder meerkost.