goedkope vlucht naar manila juli 2012

weet er iemand een goedkoop ticket of promo vlucht naar manila vertreken vanaf parijs , frankfurt , amsterdam , brussel ,dusseldorf vertrek rond 14 juli 2012 terug rond 8 of 9 augustus 2012

Beste,
Het zal zoeken en zoeken zijn tot wanneer je het goedkoopste vind vrees ik. Mijn toekomstige mag ook komen ( visa papieren zijn goedgekeurd door Brussel ) en ik zoek dus een ticket van Manila naar Brussel. Ik kan echter nog geen juiste datum opzoeken omdat ze ginder nog die speciale sticker moet halen en één dag naar een soort van seminarie moet.
Het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden heb, van Manila –> Brussel en op een willekeurige datum van 4 juli is bij QATAR. Het verandert bijna van dag tot dag en ik vond prijzen tussen 840 en 878 euro, heen en terug. Bij ETHIAD zit je ook in die buurt. EMIRATES is duurder en KLM is zeker duurder + hun rechtstreekse vlucht is weg.
Zes jaar geleden ben ik nog geweest voor 670 euro met KLM en dan eens voor 680 euro via Parijs maar… dat vind je al lang niet meer…
Van zodra ik van mijn toekomstige weet wanneer ze alle nodige zaken voor immigratie heeft, schuim ik het net af en boek ik de goedkoopste op dat moment. Er is geen andere oplossing vrees ik. Succes !!!

goedkoop vliegen in juli / augustus naar de filippijnen vergeet het maar! 1200 euro rt is dan gangbaar en dat is al heel wat goedkoper dan 2 jaar geleden. Heel europa gaat dan op vakantie, je kunt beter later in oktober bijv. gaan = veel goedkoper

Hallo,

Ik vlieg 9 juli naar Manilla (retour 23 aug) met Air China van Dusseldorf via Beijing voor 713,45 euri. Geboekt via Goleif in sept 2011.

1 like

Lijkt mij sterk dat nu voor dat bedrag nog een ticket boekt naar Manila. Tevens kun je je afvragen of Airchina een verstandige keuze is nu het conflict tussen China en Filippijnen steeds hoger oploopt. Air asia heeft hun vluchten van Filippijnen naar China al stopgezet . Ik acht het niet onmogelijk dat ook Airchina de vlucten gaat stopzetten. Zeker na de waarshcuwingen van de Chinese overheid aan hun burgers niet naar Filippijnen te reizen, en de boycot van Filippijnse producten in China

Na alle sites te hebben afgezocht, alle reisburo’s heb doorgespit, ben ik tot ik geweldige ontdekking gekomen, de goedkoopste tickets, waar je ook bent, kun je het beste online kopen bij schipholtickets.nl Het scheelt vaak een paar honderd euro en ook heb je meer keuze uit vertrektijden. Succes !!!

1 like

Soms is van vliegveld naar vliegveld , meerdere tickets dus, het goedkoopst. Bijvoorbeeld: Wanneer ik van A’dam naar Davao City wil, koop ik bij schipholtickets een ticket van A’dam naar Manilla en zoek een aansluitende ticket van Manilla naar Davao City, is veel goedkoper dan een een ticket A’dam-Davao. Alles kun je vinden bij schipholtickets.nl

1 like