Wie heeft een tip voor goedkope tickets op Kathmandu?
periode april
Bedankt voor de tips alvast.
692 met KLM, maar dat is wel via Delhi met een nacht wachten op je doorvlucht, geen pretje.
807 met Qatar via Frankfurt en Doha (beiden via cheaptickets.nl)
776 met Gulfair, via Heathrow en Bahrein (cheaptickets.nl)
Maar wellicht had je deze voor de hand liggende sites zelf al bekeken…
Hey kingfishererik
Dank je wel voor de tips. Die ene tip van de KLM had ik wel.
Ik had gezien dat het 7 uur wachten was. Totale reistijd 18 uur.
Maar waar moet je wachten, weet jij dat?
kan je de transitruimte uit? en heb je dan een visum nodig?
Ik las de voorwaarden voor een visum, daar word ik niet zo vrolijk van.
Je andere tips ga ik bekijken.
Groet Petra
Op het vliegveld blijven kan zonder visum, je bent in transit ten slotte. Ze hebben er nu zelfs slaapcabines maar die lijken mij erg benauwd. Ik ken het nieuwe vliegveld niet, wie weet is de rest zoveel verbeterd dat gewoon wachten u dragelijk is geworden. Het oude Indira Gandhi was niet echt een pretje.
Ik vlieg de laatste tijd altijd Qatar en die bevalt me prima.
Ok, fijn dat je reageert. ik heb net gekeken, en zie staan "“overnachten” maar het betreft maar een paar uur. Begrijp jij dat?
groet Petra
Ik heb even gekeken en heb zie dit eerlijk gezegd voor het eerst. Wellicht dat ze zorgen voor een hotelkamer om het wachten te overbruggen. Dat zou je bij hen moeten vragen. Gebeurt wel vaker bij lang wachten, maar expliciet vermeld heb ik nooit eerder gezien.
Arkefly vliegt in april toch ook nog naar Nepal? Die is over het algemeen niet duur. Het is niet de meest comfortabele maar goed…
21 April is de laatste vlucht Kathmandu-Amsterdam. Maar de retourtjes dan zijn 950 euro, niet echt heel voordelig meer.
Meestal betaal je binnen een paar weken voor vertrek max 500euro maar dan moet je wel het risico nemen En dat is dan wel goedkoop!! Nu zijn de er ook veel tickets voor vertrek jan en febr voor die prijs!
Toevallig heb ik gister mijn ticket naar Kathmandu geboekt:) voor 750 euro alles er en eraan. had ze ook voor 692 gezien maar dan meer dan 8 uur overstaptijd. Nu maar 4 uur…en 1 stop…Ik heb via worldticketcenter geboekt! Wellicht dat er nog meer zijn…Succes!
1,5 week geleden ben ik zelf in Kathmandu aangekomen en ben via Delhi gevlogen, daar had ik een stop van 11 uur. Op Delhi airport is het makkelijk om in de transit area te wachten. Op het moment dat je het vliegtuig uitkomt en Delhi airport binnenloopt is er een bali waar je je ticket voor de doorvlucht kunt ophalen en daarna kun je gelijk naar de transit area lopen (na beveiliging) Je hebt hier geen visum voor nodig en er zijn genoeg faciliteiten om de tijd door te brengen (alles 24u open). er zijn slaapcabines aanwezig (6 dollar p/uur) en verschillende transit hotels waar je ook zonder visum terrecht kunt.
Ik zelf heb via cheaptickets geboekt en dat was het voordeligst. Succes ermee!
Als je nog op zoek bent naar een goedkope vlucht heb je hier misschien iets aan:
Deze mensen (Nederlanders) zoeken voor € 25,- het goedkoopste ticket voor je op. Mocht het zo zijn dat jij zelf een goedkoper ticket vind betalen ze jou het geld terug.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, een vriend van me gaf mij de tip.
Groet Gerrit
zag van de week tickets voor 515 euro, met vertrek va Brussel met Jet Airways . gezien op www.supersaver.nl
ik heb tickets gebooked voor 502 euro. Brussel - Milaan - Delhi - Kathmandu (met Jetairways) ook voor de periode april/mei.
Gevonden via cheaptickets.be