Wie heeft er nog tips voor goedkope vliegtickets van Bangkok naar Kuala Lumpur eind november? Ik heb al verschillende vergelijkingssites afgezocht en natuurlijk ook Air Asia en het goedkoopste dat ik tegenkom is vanaf € 80 one way. Is dit inderdaad de voordeligste aanbieding? Of zijn er nog alternatieven om over land te reizen?
Ik heb voor mijn reis namelijk een retourtje Bangkok geboekt, maar wil eigelijk per se beginnen in KL. Hier heb ik een half jaar gewoond, dus het lijkt me ideaal om hier even te acclimatiseren en bekenden op te zoeken. Oorspronkelijk had ik het idee om na een paar dagen weer terug te vliegen naar Bangkok en vanuit daar mijn reis te starten naar het noorden van Thailand etc. Maar nu wees iemand mij er op dat ik vanuit KL ook rechtstreeks naar Siem Reap kan vliegen om vanuit daar mijn reis door Cambodja te vervolgen.
Ik hoor het graag of iemand tips voor me heeft en via welke site/maatschappij ik het beste kan boeken.
Je kan per bus of per trein van BKK naar KL. Of inderdaad vliegen. Air Asia is de eerste maatschappij die in me op komt (omdat ze vaak het goedkoopste zijn als je op tijd boekt), maar Thai Air, Nok Air, MAS, enz. vliegen mogelijk/waarschijnlijk ook op die route.
Met Air Asia kan je ook van KL naar Cambodja vliegen.
Bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad al gezocht via deze maatschappijen, maar het goedkoopste retour BKK - KL dat ik kan vinden is vanaf € 160/170. Had gehoopt dat er ook nog een goedkoper alternatief is, maar wil tegelijkertijd een beetje comfortabel reizen en niet al te lang onderweg zijn, aangezien ik er dan al een lange vlucht vanuit hier naar Bangkok op heb zitten.
Wat zijn denk je de prijs en reistijd van de bus of trein op deze route?