Hoihoi!
Ik ga deze 2 zomer 2 weken naar Cambodja, maar als ik prijzen van vliegtickets opzoek, zijn deze allemaal erg duur… Waar boeken jullie je ticket naar Cambodja?
Hoihoi!
Ik ga deze 2 zomer 2 weken naar Cambodja, maar als ik prijzen van vliegtickets opzoek, zijn deze allemaal erg duur… Waar boeken jullie je ticket naar Cambodja?
Hi,
wij hebben een ticket(LTU) vanuit Düsseldorf op Bkk geboekt en met Airasia door naar PP, om later via Poipet(taxi/bus) terug richting Thailand te gaan.
Succes!
Je kunt kijken op www.wereldwijzer.nl/vliegtickets voor een overzicht van o.a. vergelijkwebsites voor vliegtickets. Laat je weten wat het geworden is? Succes!
Wellicht met uitzondering van de optie via Dusseldorf zijn er niet echt veel superdeals op deze bestemming. Over het algemeen zijn de opties via Bangkok met EVA of China Airlines het minst duur in combinatie met Air Asia naar Phnom Penh. Soms komt een optie via Kuala Lumpur ook dicht in de buurt. Maar all-in zit je toch dichtbij € 1.000. Mijn ervaring is dat vrijwel alle vluchten via BKK of Lumpur stampvol zijn. Wacht niet te lang met boeken tenzij je erg flexibel bent.
Peter
Ons LTU-Ticket heeft Euro 525,- inclusief gekost en het Airasia-Ticket ongeveer 45,- Euro.
LTU hebben we geboekt bij 333travel, maar is nu dacht ik iets duurder geworden.
kan iemand mij helpen? Ik vlieg rechtstreeks naar BKK om na 2 dagen door te vliegen naar Cambodja. Maar zou graag naar Siem Reap vliegen om af te zakken met boot en minibus naar PP en Kust om nadien via PP terug te vliegen naar BKK. Ik kan alles wel vrij goed rondkrijgen MAAR ik vind nergens een oplossing voor een vlucht van BKK naar Siem Reap? Volgens mij vliegt Airasia vanuit BKK enkel op PP. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Er moeten toch vluchten zijn rechtstreeks naar SR?
greets, Erik
Bangkokair vliegt van BKK naar SR, wel prijzig.