Bij het boeken van mijn Zuid Afrika tickets voor oktober ben ik tegen een deal aangelopen die ik jullie niet wil onthouden. Via WTC maar ook Skyscanner etc. heb ik tickets kunnen boeken voor het luttele bedrag van 370 euro voor een retour. Overstappen doe je op Nairobi en vliegen doe je met KLM en Kenya Airways.
Hoe heb ik geboekt?
Heen: Amsterdam-Johannesburg met een overstap in Kenia (vluchtduur 13.45 uur)
Terug: Johannesburg-Brussel met een overstap in Kenia en eenmaal op Schiphol (vluchtduur 16.30 uur)
Terug is natuurlijk wat omslachtig maar het levert een mooie korting op en de vluchtduur is mijns inziens ook nog te doen.
Doe er je voordeel mee en veel plezier in Zuid Afrika.
Inderdaad, dat is wel heel erg laag, hoop dat je je niet vergist in enkele reis!
Zelfs met meerdere overstappen en met Kenia airways tot nu toe weinig gezien onder de 500€
Wij hebben een ticket geboekt via ticketspy € 330.00 retour. OK terug vlieg je op Londen dus moesten we nog een weg zien te vinden om weer in Nederland te komen, maar dat doen we met de trein voor € 59.00 pp. Het voordeel van deze vlucht is dat we 2 koffers per persoon mee mogen nemen, totaal 46 kg. + 1 stuks handbagage. Dus voor ons betekent dat met 1 koffer pp heen en misschien wel met een 2e koffer souvenirs terug.
We hebben bewust gekozen voor de trein terug vanuit Londen, omdat je ook dan 2 koffers mee mag nemen en 1 stuks handbagage.
Het lijkt allemaal wat omslachtig en zal het ook best wel zijn, maar de uiteindelijke reistijd terug voor ons scheelt maar 2,5 uur meer t.o.v. vliegen. We besparen dan wel samen ruim € 150.00 (voor 2 personen). Daar wil ik wel 2,5 uur langer voor reizen: Het is tenslotte nog steeds vakantie