Goedkoopste vlucht naar Thailand?

Beste reisfanaats!

Rond eind juli / begin augustus 2009 willen wij graag naar Thailand vliegen.

Je ziet natuurlijk overal de laagste prijsgarantie, flink reclame, maar wat is JOU nou echt goed bevallen? En dan bedoel ik vooral qua prijs…?

Tussenstop is geen probleem, vertrek van zowel Nederland, Belgie of evt. Duitsland kan ook!

En eind augustus willen we weer terugkomen.

Iemand DE gouden tip?

Groetjes, Marielle

Heej… zoals het er nu uit ziet (weet niet hoe het over 1.5 jaar is) is LTU goedkoop. Die vliegt vanaf Dusseldorf. Ik ben een keer via Rusland naar Thailand gevlogen… kost 600 euro ofzo…
op www.supersaver.nl staan ook een heleboel budget dingen.
www.waarheenwaarvoor.nl is ook handig

Ik moet toegeven, maar het gooedkoopst reis je op dit moment via Duitsland. Indien Duitsland je plaats van vertrek is, dan zal er geen vuiltje aan de lucht zijn, maar als Duitsland (met name Frankfurt) als transit gebruikt wordt, dan kan het wel eens tegenvallen, vooral in de hoogseizoen-periode dat jullie willen reizen. Ondergetekende had een tussenstop van anderhalf uur in Frankfurt om de aansluitende vlucht te halen. De security/douane was een flinke domper in het hele gebeuren, daar de wachtperiode ruim een uur duurde. Ik was 20 minuten voordat de aansluitende vlucht vertrok door de douane (en daarna moet je nog eens 10 minuten lopen om bij de terminal te komen), dus net op tijd bij het vliegtuig. Gelukkig vloog ik met de Thai dus dat was wel OK.
Wat ik zeggen wil is dat je genoeg overstaptijd in moet plannen, maar dat heb je meestal niet in de hand omdat een hoop tickets met vertrektijden pas een week voor vertrek worden afgegeven.

Groet,
Joe

Je kunt eens kijken in de rubriek Vliegtickets van Wereldwijzer.nl, waar je o.a. sites vindt die tarieven vergelijken.

Dat zou idd een mogelijkheid zijn…helaas kan je voor zomer 2009 alleen nog geen vluchten vinden…2009 staat nog niet in de reserveringssystemen… Nog even afwachten dus…