goedkoop vliegen

hallo,

Deze zomervakantie wil ik samen met een vriend drie weken door Vietnam reizen, en we zijn ons daarom nu aan het oriënteren naar vliegtickets. Heeft iemand goede tips of sites? Mag ook eventueel met overstaps of vanaf andere vliegvelden zoals; Wezen, Dusseldorf of eindhoven.

ik hoor graag van jullie!!!

Nils

Hallo N,

Ik heb enkele jaren geleden wat collega’s enthousiast gemaakt om naar Viet Nam te gaan voor de vakantie.
1 van deze collega’s is verliefd geworden en gaat elke 6 maanden naar Viet Nam en speurt heel internet af voor de goedkoopste tickets.

Hij komt altijd uit bij Quatar airlines.

Misschien om daar eens te kijken?

Gr.
Ton.

Beste,
Vorig jaar in de zomer 3 weken Vietnam gedaan. landen in Hanoi en terug vertrekken uit Ho Chi Minh. Heb daarvoor 810 euro betaald bij Thai Airways.

Grt
Marc

Qatar en Emirates zijn idd goedkoop en ook nog prima service. Vanaf 500 euro retour (A’dam) als je er snel bij bent.
Heen op Hanoi en terug op HCMC (of andersom), en een dagje in Qatar (Doha) of Dubai om de reis te breken is ook handig. Boek bij voorkeur op de site van de maatschappij zelf (geen servicekosten en je kan makkelijker spelen met stop-overs en open jaws). Als je eenmaal geboekt hebt, nooit meer kijken of het niet toevallig goedkoper is geworden, dat voorkomt frustraties;)