Hoi,
we zouden graag met onze kinderen (5-10 en 12 jaar) wat gaan rondtrekken in Vietnam. Kan iemand ons hieromtrent nog goede raad geven + welke luchtvaartmaatschappijen bieden de goedkoopste tickets aan ( voor juli 2012)
met dank,
marc
Hoi,
we zouden graag met onze kinderen (5-10 en 12 jaar) wat gaan rondtrekken in Vietnam. Kan iemand ons hieromtrent nog goede raad geven + welke luchtvaartmaatschappijen bieden de goedkoopste tickets aan ( voor juli 2012)
met dank,
marc
Hallo Marc,
Bedoel je vanaf Europa of binnenlandse vluchten in Viet Nam?
Voor de internationale
LOT, Aeroflot
Binnenlandse
Keuze uit Mekong air, Jetstar en Vietnam Airlines.
gr.
Ton.
Hi, Ik heb vorige week ticket voor mijn man zoon (13) en mezelf gekocht bij bij Worldticket. Ik denk dat het belangrijk is om vroeg te boeken als je een goekope ticket wil. Aeroflot € 736,-. Overstappen in Moscow
Aeroflot biedt inderdaad goedkope tickets aan. Van wat ik tot nu toe gelezen heb, is iedereen daar positief over en is Aeroflot een van de goedkoopste op het moment (zonder reclame te maken).
Wat je ook altijd nog kunt doen, is op ‘prijsvergelijk’ sites kijken welke maatschappijen goedkope vluchten aanbieden en vervolgens (heel flauw ) naar de site van de desbetreffende maatschappij gaan om te boeken. Hoop dat jullie een goede deal zullen vinden!
Groetjes, Anne
Ik heb een half jaar van tevoren bij Aeroflot geboekt en 560,- voor een retour Hanoi betaald, met overstap op Moskou. Was prima geregeld, heenweg was standaard vliegtuig en terug spliksplinternieuw met veel beenruimte en eigen tv-schermpjes.
Ik vind Momondo een hele fijne site om prijzen te vergelijken.
Hallo Marc,
Misschien ook nog een tip.
Let bij prijsverschillen op een verschil van boven de 100 dollar pp wanneer je bijv. een retour Hanoi boekt.
Wanneer je rondtrekt en je komt in het zuiden ( Saigon ) uit dan moet je ook weer terug naar Hanoi; kosten rond de 100 dollar pp. Deze komen er dus bovenop je internationale ticket.
Daarom misschien ook even kijken naar Hanoi inkomen en vertrekken vanaf Saigon of omgekeerd natuurlijk.
Kan soms ook een ander licht geven op goedkope internationale vluchten die op 1 bestemming vliegen.
Denk je goedkoop uit te zijn dan komt er een binnenlandse vlucht bij en is het voordeel weer weg.
gr.
Ton.
Als je nu boekt voor juli, kost dat ticket €57,- inclusief taxes bij Vietnam airlines…Dat valt wel mee. Maar je hebt gelijk Ton. Even puzzelen kan geen kwaad!