Hoi Allemaal,
Tijdje geleden en (nog steeds niet) in Madagascar geweest 
Ik weet dat maart de slechte periode is maar hoe slecht is het? Je kan vliegen voor 855 retour.
Je moet niet op Ille Sinte Marie zijn denk ik en de wegen zullen ook slecht zijn.
Wat is nog wel te doen? Andringitra/Ranomafana? Het noorden?
Hoi Madamaki,
Ja, 855 is een goede deal. Ik zou komen.
De zuidroute over de N7 kan je altijd doen in elke maand. Wel je regenjas en paraplu meenemen. Je hebt kans op veel regen, maar ook kans op fantastisch weer. Het zal echt niet je hele vakantie bakken uit de hemel regenen. Hou je programma een beetje flexibel en als het in het Oosten teveel zou regenen, je een andere kant op kan reizen. Aan de westkust kan je heerlijke stranddagen hebben met geen spatje regen. Door de regen is het land wel veel mooier dan in de droge maanden. je zal hopelijk niet al-te-veel van de geasfalteerde wegen gaan, dan is het prima. Nosy Be is het hele jaar door een reisbestemming, dus het Noorden is prima te doen met bezoek aan Diego, Ankarana en Mountain d’ambre. In Ankarana kan je wellicht niet alle routes lopen, bv overstroomde grotten waar je niet in kan, maar het is een groot park met voldoende andere interessante routes. Je kan waarschijnlijk ook niet naar de Tsingy d’Ankarana, want de weg is onbegaanbaar, want dat is nog wel een modder weg van Morondava naar Bekopaka.
groetjes, Wendy