Goedkoop hotel Singapore

Hallo,

Mijn vriendin en ik vertrekken 6 juli voor een maandje naar Indonesie! We vliegen via Singapore. Weet iemand hier nog toevallig een goedkoop hotelletje dichtbij het vliegveld?

Wouter

In Singapore stad is alles dicht bij het vliegveld. Goedkope accomodatie is in Little India te vinden. Ook zijn een paar backpacker hotels in Dunlopstreet en Jalan Besar, dat ligt tegen Little India aan. Allemaal erg centraal gelegen. Je kan met de MRT naar Changi, maar ben even de naam van het station vergeten. Ik zou zeggen Google maar even.

Vlakbij het station in China Town is ook het een en ander te vinden.

Er is in heel Singapore voldoende te vinden, maar het belangrijke is dat je reserveert want in de loop van de dag stroomt de stad vol. In de avond wordt het moelijk goedkope accomodatie te vinden, want “Full”

Kijk eens bij hotel81, deze keten heeft een aantal hotels in Singapore voor weinig geld en beter is natuurlijk om met de taxi toch naar de stad te gaan, het is de moeite waard. Chinatown is leuk voor 's avonds, als je maar een nacht blijft in SG dan is een goedkoop hotelletje in Chinatown een goede keus.

Succes,

Frank

Bedankt voor alle reacties! Ga vanavond eens ff goed zoeken!

Mocht je nog reistips nodig hebben:
5 tips voor een vakantie naar Singapore
Alles over de Singapore Sling Cocktail
Het koloniale Raffles hotel in Singapore

Veel plezier:zon02:

Even een andere vraag, wat is de handigste en goedkoopste manier om van Singapore naar Java te reizen?

Ik vertrek samen met mijn zusje naar Indonesie in juli. We vliegen op Singapore en willen in Java onder andere Bromo, Yokya en Bodobudur en Ijen aandoen.
Daarnaast zouden we graag nog een paar relax dagen willen op een baunty strand/ eiland iemand tips???

Wij komen om 17.00 aan in Singapore het is dus wel aanteraden om vooraf een hotel te reserveren?

alvast bedankt,

Marina

Hallo,

Wij zijn toendertijd met Airasia van Singapore naar Jogjakarta gevlogen. Was erg goedkoop en prima te doen. Het is een beetje te vergelijken met Ryanair.

Als je wilt relaxen in Indonesie zou ik je de Gili eilanden aanraden!

Gili hadden we ook al aangedacht maar ik denk niet dat het te doen is qua tijd. We hebben maar 3 weken…

Langs Balestier Road heb je diverse lodges, maar ook 3 ‘Value Hotels’…van de Value keten. Erg schoon en netjes; voor Singapore begrippen een prima prijs (rond de 80SGD per nacht). Busje naar MRT Novena en vervolgens ben je in 8 minuten bij Orchard Road (directe lijn - rode lijn).