Hostel gezocht in Singapore

Aankomende zomer gaan mijn vriendin en ik zes weken reizen door Maleisië en De Filipijnen… Nou zoeken wij alleen nog een hostel voor de drie dagen die wij in Singapore zijn. Heef iemand een goede suggestie voor ons?

Ik zoek een hostel in Chinatown in Singapore. Het hoeft niet luxe te zijn. Het enige wat belangrijk is is dat wij een eigen kamer hebben, de badkamer mag gedeeld zijn.

Heeft iemand die in Singapore is geweest een goed en goedkoop suggestie voor ons?

Las pas later dat je graag in chinatown wilt zitten maar wij hebben goede en leuke ervaringen met hostel Footprints in little india.
Heel vriendelijk, heel schoon, heerlijke douches, niet duur, dichtbij metro, eten, supermarkt om de hoek.

1 like

Wij zaten ook in Little India. Bij The Mitraa Backpackers Hostel. Prima plek, gastvrij en goed geslapen. We hadden wel een kamer zonder ramen en hadden achteraf toch liever een kamer met ramen gehad (weet niet of ze die überhaupt hebben). Prima gelegen tov de metro. Little India was wel een soort van cultuurshock op bepaalde momenten trouwens :P.

1 like