Ik ga over een paar maanden voor 3 maanden naar Singapore om daar te werken aan mijn afstudeeropdracht voor school.
Nu moet ik zelf het verblijf regelen en ik kan eigenlijk alleen maar hostels en dergelijke vinden op internet. Ik wil graag een
eigen kamer, maar in een hostel is dit niet te betalen (meer dan €1000 per maand). Heeft iemand nog ervaring, ideeën of
suggesties hoe en/of waar ik een (goedkope) kamer/appartement kan huren?
Met een laag budget zou ik het wel weten. Lekker afstuderen langs al die leuke Singaporese koffietentjes met WiFi (en waar een consumptie vaak niet eens verplicht is). Ok, soms zijn oordoppen handig of anders even naar de bieb verhuizen.
De ongelimiteerde gezelligheid en koffie/thee haal ik in het hostel, maar niet teveel he, het is en blijft serieus afstuderen….
Kunnen je stagebegeleiders niet wat voor je doen? Op de campus zijn vaak ook verblijven voor buitenlandse studenten. Nog steeds niet goedkoop, maar wellicht goedkoper dan een hostel.
Daarnaast kun je een hostel ook eens mailen voor een prijsopgaaf. Vaak betaal je minder als je lang blijft.