Super!!!
Thanks.
Super!!!
Thanks.
Eekhoorn, steppemarmot, jakhals, wilde hond, olifant, giraffe, leeuw, buffel, waterbuck, wildebeest, Thomson gazelle, Grant Gazelle, dik-dik, zebra, luipaard, heyna, wilde hond, stekelvarken, wrattenzwijn, baviaan, maskeraapje.
Zie hier een nog niet eens volledige lijst van zoogdieren, die we te zien kregen, 5 dagen op safari met Magical Safari’s gids en chauffeur Nelson Muli. En al deze dieren zijn op een afstand van minder dan 20 meter van de auto te zien geweest.
De oorzaak waren de scherpe blik en speurzin van Nelson, gecombineerd met de slimme benutting van de radioverbinding met zijn “concucollega’s” in de drie parken waar we kwamen”: Tsavo Oost, Tsavo West en Amboseli.
Het is enkele malen voor gekomen, dat we Nelson vroegen om wat langer ergens te blijven staan en ook motor en radio van de bus af te zetten. Dat gaf ons de kans om echt van het landschap te genieten, enkele diersoorten wat langer te observeren en ook om de “gevulde stiltte” van de steppe te ervaren.
Alvast een voorproef in mijn fotoalbum, later meer !
Henk Zeilstra
We zijn net een paar dagen terug van een ongelooflijke reis naar Kenia en voel de behoefte even op dit forum te vermelden hoe enorm geslaagd onze reis was.
Een belangrijke factor waarom onze vakantie met safari - zo is geslaagd komt omdat we met onze planning over hóe onze 14 dagen door te brengen toevallig terecht kwamen bij lucy. www.magical-safaris.webs.com.
De safari is een ongelooflijke ervaring geworden. Onze begeleider Nelson had duidelijk veel ervaring en is persoonlijk zeer geïnteresseerd in wat de natuur ons allemaal geeft. Hij heeft ons veel laten zien en veel achtergrond informatie gegeven. Fijne, humorvolle jongen, en áltijd zeer goed geluimd. Kortom, mede dankzij hem was deze safari zeer geslaagd.
Dan Lucy. Wij hebben met haar samen overlegd hoe wij de rest van de 14 dagen zouden kunnen doorbrengen. Voor ons was alles nieuw. Ze heeft ons in een bijzonder familiehotel - dichtbij zee - bij hele aardige mensen ondergebracht en ook voor ons geregeld dat wij nog de nodige interessante uitstapjes konden meemaken. Dit alles voor zeer redelijke prijzen.
Dank voor dit alles Lucy en Nelson. Een ieder die denkt naar Kenia af te reizen zou ik zeker willen aanraden contact met hun te zoeken. Je wordt beslist níet teleurgesteld.
Met groetjes Ineke
Oh ja, als je samen met anderen van dit forum bijvoorbeeld een safari boekt, kun je de safari volgens mij ook wat goedkoper houden.
als ik het goed heb…
Maar dan is het wel handig als je een klik hebt…