Je moet inderdaad elke maand terug naar de plek waar je op papier verblijft.
In mijn geval woonde mijn sponsor in Tabanan, maar omdat ik als woonplaats Tuban had opgegeven moest ik DAAR mijn visum verlengen.
Elke verlenging moet je sponsor papieren ondertekenen, dus het is handig als je je sponsor van tijd tot tijd ziet. Theoretisch gezien kan je natuurlijk ook dingen per post laten versturen, maar ik heb daar nooit zo’n vertrouwen in.
die kioskjes ken ik wel ja. ben de 1e x meteen al vreselijk afgezet. Omdat het pas voor de volgende dag was en een bestelline via hun voor de peramabus voor m’n volgende plaats ben ik toen terug gegaan om te protesteren, kreeg m’n geld ook nog terug haha…
Iddd. houden veel je aan ja, ik heb bijna om de meter m’n standaartzinnetje…nhah…tidak, (saya) jalan-jalan… Dat hielp best goed. maar ik zal idd. voor die dagtripjes er ook eens gaan kijken. (al is Ind. opeens door tegenslag ver weg dus missch. zelfs niet eens volgend jaar. maar des te beter voorbereid om het even positief te zien…)
gr. ingrid
Wij zijn in juni 20101 een week op Lombok geweest en hebben daar een fantastische Nederlands sprekende gids/chauffeur ontmoet. Zijn naam is Abdul, hij sprak perfect Nederlands en weet heel veel van het eiland en neemt je mee naar de mooiste plekjes op Lombok. Echt een aanrader!! Bekijk zijn website maar eens: www.gids-lombok.nl
Voor referenties kunt u mij mailen. henk_harmsen@wanadoo.nl of bellen 0578-693300
Wij zijn in juni 20101 een week op Lombok geweest en hebben daar een fantastische Nederlands sprekende gids/chauffeur ontmoet. Zijn naam is Abdul, hij sprak perfect Nederlands en weet heel veel van het eiland en neemt je mee naar de mooiste plekjes op Lombok. Echt een aanrader!! Bekijk zijn website maar eens: www.gids-lombok.nl
Voor referenties kunt u mij mailen. henk_harmsen@wanadoo.nl of bellen 0578-693300
Ziet er heel goed uit Henk! ik heb alvast een berichtje bij hem achtergelaten met succes ook enzo. Ik reis alleen en op de bonnefooi dus altijd handig om te weten dit soort dingen. Met excursies kan ik me eventueel bij anderen aansluiten. (als die dat ook willen).
wil mrt of april volgend jaar. Nu maar hard sparen maar omstreeks deze tijd heb je mega-aanbiedingen naar Denpasar. Laatst eentje bij Singapore (of Malasyan?) t/m 31 mrt. vertrek voor E 569,- mag dan iets van 6 weken wegblijven (ik ga 4½ hoop ik) maar zullen nog meer aanbiedingen komen vast.