Mijn eerste rondreis in amerika.
Heb veel rondgekeken op dit forum en vele tips gekregen.
Maar is mijn onderstaand schema logisch of vergeet ik iets heel belangrijks.
Ik kan ook nog wel een tip gebruiken voor een overnachting tussen death valley en Yosemity
19mei__ amsterdam - New york
20mei__ NY
21mei__ NY
22mei__ NY-LA met auto naar San Diego
23mei__ SD
24mei__ SD-via JoshuaT naar Blythe
25mei__ Blythe - Grand Canyon (hotel in tusayan geboekt)
26mei__ GC (hotel in tusayan geboekt)
27mei__ GC - Page
28Mei__ Page - Bryce - Zion
29mei__ Zion
30mei__ Zion - Las Vegas
31mei__ LV
1juni__ LV via death Valley naar ??? (bishop?)
2juni__ Bishop? - Yosemity (curry village is al geboekt)
3juni__ Yosemity (curry village is al geboekt)
4juni__ Yosemity - San Fransisco
5juni__ SF
6juni__ SF Alcatraz NighTour (al geboekt)
7juni__ SF - ??? (Monterey?)
8juni__ Monterey richting LA (overnachten bij santa Monica?)
9juni__ LA (overnachten bij santa Monica?)
10juni__ LA (overnachten bij santa Monica?)
11juni__ LA-amsterdam
Mijn vriendin is vorig jaar al in LA geweest dus het bezoek aan LA heeft lage prioriteit.
Wel willen we een bezoek brengen aan Universal Studios
Ik zou voor Las Vegas minstens 1 dag meer nemen.
Ik ben hier in 2012 3 volle dagen geweest, en wij hebben ook niet alles kunnen zien.
Veel hotels binnen zijn gewoon prachtig om te zien. En dat neemt tijd in beslag.
Wij hebben toen onze overnachting gedaan in Atascadero, ongeveer in het midden tussen SF en LA. Waar je dan zeker moet langsgaan als je een vleeseter bent is in Templeton bij AJ-Spurs saloon and dining. De T-bone is overheerlijk Is een dorpje waar precies de tijd is blijven stilstaan.
Hi
Blythe ligt helemaal niet op de route naar Grand Canyon. Als je Joshua Tree wil bekijken kan je in 29Palms overnachten en dan de volgende dag 6-7 uur naar GC rijden of heel vroeg uit San Diego vertrekken en dan doorrijden naar Needles, Kingman of Lake havasu City. Page-Bryce-Zion is ook zo iets. Het kan wel maar is niet echt comfortabel. Je zou ook 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion kunnen doen.
Tussen Las Vegas en Yosemite kan je idd overnachten in Bishop maar een leuk plaatsje is ook Lone Pine.
Als je in 2 dagen langs de kust van SF naar LA wil rijden zou ik overnachten in Cambria of daar in de buurt. Van Monterey naar LA is een lange rit in de praktijk ook omdat er zo veel te zien is onderweg. Santa Monica is leuk en druk en hotels zijn er duur.
Yeehaw