songkran is toch pas 13 april? misschien een domme vraag maar hoe komt het dan dat het nu al vol zit? ik vertrek overmorgen en ik zie het wel hoor, er zal altijd wel een kamertje ergens over zijn. alleen ik weet niet of ik nog veel puf heb om zo veel te zoeken na zo’n lange reis.
Persoonlijk ben ik helemaal weg van het Baan Sabai guesthouse. Heel schoon, rustig, vriendelijk personeel en hun restaurant is ook goed en goedkoop. Kamers variëren van heel klein voor 1 pax met gedeelde faciliteiten, tot ruim en voorzien van eigen badkamer en AC.
Ze zijn gelegen achter de tempel bij Koa Sarn Road.
het Lamphu is een goed guesthouse echter is het wel een klein guesthouse met veel “vaste klanten” vandaar waarschijnlijk dat het vol zit en songkran is mischien wel de drukste periode van het jaar je zou dus als je overmorgen gaat altijd even kunnen kijken of ze plek hebben
je zou ook bij roofgarden guesthouse kunnen kijken dit zit dichterbij kho sarn road en dus iets minder rustig echter toen ik er verbleef geen last van te veel geluid dit is een groter guest house ik dacht iets van 50 kamers dus ook meer kans op een vrije kamer hier een ssort van website van ze er staat in iedergeval geval genoeg info op om te kunnen boeken (email adres en prijs) http://khaosanthailand.com/index.php?view=article&catid=13%3Aroofgarden&id=15%3Aroofgardeng&format=pdf&option=com_content&Itemid=3
alvast een goede reis en veel plezier in thailand
De meeste toeristen willen dit waterfestijn wel eens meemaken,je weet hoe dat gaat(mond aan mond reclame)Maar het beste om een kamer te verkrijgen is,s morgens om 7:30/8:AM de hotels/guesthouses is af te schuimen,want de meeste checken uit en hebben andere plannen om Thailand verder in te trekken!!Het is maar een suggestie;Ladyp!gegroet:georgessiam,Hua Hin,Th.