De dooddoener> opnieuw tips voor guesthouse bangkok

Ik weet het… het is al heel veel gevraagd… leuke guesthouses in Bangkok.
Normaal gesproken hoef je niet te reserveren en loop je ze gewoon af in de buurt van KS-road. Maar wij komen aan met Songkran en willen gelijk neerploffen op bed na onze vlucht. We hebben Lamphu-house, New-joe’s al gehad. die hebben geen airco kamers meer. wat in die tijd wel een gewenst item is. Donna’s guesthouse gebeld. “too far, you call 2 days before” hihi. dus geen optie nog.
Hebben jullie nog verfrissende tips? Willen graag niet te ver van KS-road, maar wel rustig zonder oordopjes willen slapen.eigen badkamer, met airco en tot zo’n 750 bath.
Thanks groetjes kyra

je zou bij roofgarden guesthouse kunnen kijken dit zit dichtbij kho sarn road en dus iets minder rustig echter toen ik er verbleef geen last van te veel geluid dit is een groter guest house ik dacht iets van 50 kamers dus ook meer kans op een vrije kamer hier een ssort van website van ze er staat in iedergeval geval genoeg info op om te kunnen boeken (email adres en prijs) http://khaosanthailand.com/index.php…ntent&Itemid=3

New Siam guesthouse2:prijs per kamer=720bath fan/hot shower.tel:006622822795 Hoe te bereiken? bus AE-2 nemen van het vliegveld en uitstappen halte:Phra a thit rd.ongeveer 5 wandelminuten van het kao san road en 2 minuten van de chao praya river,waar je eventueel een riverexpress boot kunt nemen voor 13bath.New Siam guesthouse1:prijs per overnachting=550bath ook fan/hot shower.ligt iets dichter bij kao san road.adres:21 soi chanasongkrami phra a thit rd.Hoe te geraken? idem als het vorige!!Happy House guesthouse:kamerprijs=580bath(fan/hot shower)heeft ook een restaurant.tel:006622803306 adres:46 soi Chanasongkrami Phra a thit rd!!hoe te geraken idem als hierboven!rustig hotel1 minuut van de chao praya river*web adres= http://www.newsiam.net/ dit is mijn laatste bericht!ga nu nog een paar flesjes chang bier drinken!! voordat ik naar het vliegveld vertrekt!! gegroet:georgessiam.