Gezocht: Werk tegen kost en inwoning

Dag Allen,

Omdat ik weer eens toe ben aan een nieuwe uitdaging, en een andere omgeving, zou ik wel weer een tijdje in Frankrijk willen verblijven. Dit heb ik 4 jaar geleden ook alleen gedaan, op een soort ecologische werkplek tegen kost en inwoning. Ik ben een positief ingestelde jongen van 27 jaar, werk in de ICT en mag graag klussen en sleutelen aan oude auto’s. Naast dieren is dit wel mijn grootste hobby. Wat ik zoek is een plek ergens in Frankrijk bij mensen die wat hulp kunnen gebruiken, en me onderdak kunnen geven bijv een aantal weken of maanden. Het liefste een plek waar internet is(Heb zelf een pc), zodat ik mijn werk kan blijven doen 's avonds, verder ben ik een zelfstandig iemand die weinig aandacht vraagt en ook wel af en toe graag op zichzelf is. Mijn Franse taal is echter nog niet zo goed.Ik denk gooi even een balletje omhoog hier, misschien leest iemand dit die misschien wel wat heeft of weet… Alle input is welkom!

Alvast bedankt!

Allen,

Las je oproepje en zou graag kijken of je interesse had om ons volgend jaar te komen helpen op onze kleine ( 6 plaatsen) camping in de creuse.Om even wat meer te zien: www.labalade.nl

Dag Rob22,

Ben je op zoek naar iets gelijkaardigs voor 2014? In welke maanden van het jaar ben je beschikbaar? Ik zoek wat hulp vanaf half februari, begin maart om wat klussen op te knappen zoals gevelwerkjes, schilderwerkjes, in de tuin enz. Misschien heb jij wel interesse? Je kan beschikken over een eigen gîte, volledig ingericht, met internetverbinding, alles erop en eraan.
Graag misschien een reactie? Je kan al een kijkje nemen naar mijn accommodatie op www.lacollinededialuc.com

Groetjes.
Luc

mail naar vakantiewerk@rcn.eu met je cv en een motivatie, goede campings, met salaris én kost en inwoning!!!

Hoi Rob,

Ben je nog steeds op zoek naar kost en inwoning in Frankrijk, of ben je al voorzien?

Via Wereldwijzer app

Bonjour,
Je kan bij ons komen helpen, geen probleem.
Kijk maar even op www.maisonvoila.com en laat maar even wat weten.
Groetjes
Martin de kreek

Misschien eerst wat meer uitleg? :slight_smile: Dan is de kans ook groter dat ie contact met je opneemt… (en iedereen die meeleest)

Probeer Chateau le Sablou in Dordogne eens: ze organiseren cursussen en weekenden.

Via Wereldwijzer app

Goed!
RCN Vakantieparken is een Nederlands bedrijf met 9 vakantieparken in Nederland en 8 in Frankrijk.
Ik ben zelf van het hoofdkantoor vertrokken naar de Ardeche, en ik raad het graag aan!
Er wordt goed voor je gezorgd, het is hard werken maar omdat je altijd mee kan eten, een verse baguette in de ochtend krijgt, je op de camping woont en ook nog gewoon salaris krijgt is het een enorm leuke kans voor een goede ervaring en om een buffertje op te bouwen!!
Er zijn meerdere mogelijkheden voor jongeren maar er zijn ook wat oudere vrijwilligers die wat helpen op het terrein in ruil voor eea.
Het beste is 1 van de campings zelf te contacten.

Succes!!