Hoi allemaal,ik ben opzoek naar een zomerbaan in de maand juli ( 2007 )Wil werken tegen kost en inwoning,graag in Frankrijk,Spanje of Italie.Wie kan me verder helpen???Hoop echt op een reactie, Groetjes van Jasmijn
Een leuke, kleine camping in Noord-Frankrijk (Ardennen, niet ver van
> huis!) zoekt:
- Nederlandssprekende animatiemedewerksters
- juli en/ of augustus (min 4, max 6 weken)
We bieden:
- 500 euro per maand
- reiskostenvergoeding (heen en terug)
- internationale sfeer (je krijgt collega’s uit alle landen)
Wij vragen:
> - Nederlands spreken is een vereiste!
> - flexibiliteit (af en toe invallen op receptie of andere gebieden)
> En verder…
> - Maaltijden moet je zelf verzorgen
> - Het beste is als je beschikt over een auto en/ of rijbewijs, maar dat is
> geen vereiste
> - Je hoeft geen ervaring te hebben! Dus een prima startkans.
>- Frans spreken is helemaal geen vereiste, de baas spreekt Engels!
> Lijkt het je wat?
> Bel 00 33 3 24 30 08 88
> of Mail [info@campinglasamaritaine.com](javascript:void(0))
Beste Jasmijn,
Wij zoeken een hulp voor de maand augustus in het Chateau de Camurac.
Wat werkzaamheden in ruil voor kost en inwoning.
Werkzaamheden houden in, helpen met ontbijt en avondeten opdienen en afwassen en regelmatig helpen de appartementen schoon te maken en beddengoed te wisselen. We zitten in de Franse Pyreneeën, prachtig wandel/fiets/paardrijgebied en tussen de katharenkastelen.
Waarschijnlijk heb je al iets gevonden, maar ik probeer het toch even.
www.chateaudecamurac.com
vr Gr Marion Hoogwegt
voor dat soort werk kun je www.wwoof.org checken
Hoi gustavo,
Ik zag je reactie in de topic : wonen en werken in het buitenland.
En ik zou graag in de maand juli 2008 of augustus
een maand willen werken in het buitenland.
Ik heb al op de website gekeken en ik zag veel acitiveiten als bijv: wandelen, skien enz.
Wat voor opties zijn er voor mij om daar te kunnen werken? Wat kan ik allemaal doen?
Ik heb totaal geen ervaring in het buitenland. Maar ik sta wel overal voor open. Ik ben nu aan het zoeken wat voor studie het best bij me past , en ik zat te denken aan toerisme. Ik ben flexibel , Aanpassend , Inzetbaar. Ik kan ook redelijk engels praten.
Zou u mij hier meer informatie over toe willen sturen?
Ik hoop snel iets te horen
Groetjes rosanja:)
Beste Rosanja, bedankt voor je bericht.
Ik heb twee vragen aan je.
Kun je mij melden wat je leeftijd is. En heb je begrepen dat het helpen tegen kost en inwoning is, voor mensen die bv ervaring willen opdoen…
Vr Gr Marion (Gustavo)
Dag Marion,
Bedankt voor je snelle reactie:)
Ja ik had er een beetje overheen gelezen. Ik ben 18 jaar en ik word in juli 19. Ja ik wil graag ervaring opdoen in het buitenland vanwege dat ik Toerisme wil gaan studeren over 2 jaar.
Het lijkt me echt mooi daar in de Pyreneeen, ik hou heel veel van de natuur en mooie kastelen, wauw het lijkt me echt prachtig om daar ervaring op te doen. Ik heb btw ook ervaring in de schoonmaak. Ik heb bij een hotel gewerkt en ik doe nu kantoren schoonmaken als bijbaantje
Hoeveel kost een reis naar de Pyreneen?
En hoeveel uur werk je per dag? En hoelang kun je bij jullie verblijven is daar een periode voor of kun je dat zelf bepalen?
Groetjes Rosanja
Dank voor je mail. Uiteraard als je voor langere periode kan komen, dus een maand of meer komen wij tegemoet in de reiskosten. Het hoeft niet helemaal gratis, je kunt, als het druk is ook best een klein beetje verdienen.
Wij gaan nu eerst twee weken op vakantie. Vind je het goed om over twee weken opnieuw contact te hebben? Misschien kun je even een rechtstreeks berichtje sturen naar ons e-mail adrfes van het Chateau. Kun je ook meteen de website bekijken: www.chateaudecamurac.com
Vr Gr Marion