werken tegen kost en inwoning

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hulp op mijn hobby boerderij en bed and breakfast.

Is er iemand die een periode hier wil komen vertoeven op een prachtige plek
in Frankrijk en in ruil z’on vier uur per dag wil helpen.

Het is in de Vogezen, tegen de Elsas en Franch Comté aan, vlakbij Duitsland en Zwitserland ook.

Ik wacht je reactie af …

hoi hoi

ik wet niet of je al iemand hebt voor de job?

ik heb wel grote intresse :slight_smile:

grtz

Hallo,

ik heb nog niemand gevonden, misschien wil je iets over jezelf vertellen.

mvg

ik ben dus Nicky ik ben 27 jaar ik ben begonnen in plopsaland als ik 17 was dit heb ik gedaan tot mijn 21 dat was attractie maar buiten het seizoen werkte ik bij de dienst dieren en techniek dus daar ken ik wel iets van.
ik werk nu momenteel als hoofd in een magazijn,ben onderaan begonnen onderaan en heb mij opgewerkt ben een doorzetter en leer ook heel snel:)
liefst wil ik een buitenlands avontuur altijd een droom geweest van mij
ik ben een levensgenieter laat alles komen en ik zie wat het brengt
ik ben een beleefde en sociaal iemand :slight_smile:

als je nog iets wil wil vraag maar :slight_smile:

grtz

Bedankt voor je reactie; ik wil nog wel meer vragen maar de eerste vraag die bij mij opkomt is, kun jij niet beter een baantje zoeken waarbij je gewoon een salaris ontvangt? Op jouw leeftijd heb je nog wel wat op te bouwen, of hoe zie jij dat?

mvg

ik zou liever eerst iets doen voor kost een inwoon ik ben ook niet van plan terug naar belgie te komen.
ik zou liever eerst beetje ervaring opdoen bij iemand en dan in de toekomst kijken hoe het loopt :stuck_out_tongue:

grtz

Goedemorgen, dankje voor je reactie; Ik begrijp dat je momenteel werkt in een magazijn. Wil je ermee stoppen?