werken tegen kost en inwoning

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hulp op mijn hobby boerderij en bed and breakfast.

Is er iemand die een periode hier wil komen vertoeven op een prachtige plek
in Frankrijk en in ruil z’on vier uur per dag wil helpen.

Het is in de Vogezen, tegen de Elsas en Franch Comté aan, vlakbij Duitsland en Zwitserland ook.

Ik wacht je reactie af …

hoi hoi

ik wet niet of je al iemand hebt voor de job?

ik heb wel grote intresse :slight_smile:

grtz

Hallo,

ik heb nog niemand gevonden, misschien wil je iets over jezelf vertellen.

mvg

ik ben dus Nicky ik ben 27 jaar ik ben begonnen in plopsaland als ik 17 was dit heb ik gedaan tot mijn 21 dat was attractie maar buiten het seizoen werkte ik bij de dienst dieren en techniek dus daar ken ik wel iets van.
ik werk nu momenteel als hoofd in een magazijn,ben onderaan begonnen onderaan en heb mij opgewerkt ben een doorzetter en leer ook heel snel:)
liefst wil ik een buitenlands avontuur altijd een droom geweest van mij
ik ben een levensgenieter laat alles komen en ik zie wat het brengt
ik ben een beleefde en sociaal iemand :slight_smile:

als je nog iets wil wil vraag maar :slight_smile:

grtz

Bedankt voor je reactie; ik wil nog wel meer vragen maar de eerste vraag die bij mij opkomt is, kun jij niet beter een baantje zoeken waarbij je gewoon een salaris ontvangt? Op jouw leeftijd heb je nog wel wat op te bouwen, of hoe zie jij dat?

mvg

ik zou liever eerst iets doen voor kost een inwoon ik ben ook niet van plan terug naar belgie te komen.
ik zou liever eerst beetje ervaring opdoen bij iemand en dan in de toekomst kijken hoe het loopt :stuck_out_tongue:

grtz

Goedemorgen, dankje voor je reactie; Ik begrijp dat je momenteel werkt in een magazijn. Wil je ermee stoppen?
Ik lees dat je graag naar het buitenland wil om te wonen en te werken, Trekt de omgeving van de Vogezen je? Ik vroeg me af of je een rijbewijs hebt en in het bezit bent van een auto. De omgeving hier is prachtig maar qua vermaak is er niet veel te doen; Ik weet niet wat jij graag doet in je vrije tijd maar wat denkt je hier te gaan doen?
Ben benieuwd naar je antwoord, groetjes

goedemorgen

ja ik wil stoppen als magazijnier.
ja dat trekt me wel aan ligt in Frankrijk en niet ver van de Zwitserse grens als ik mij niet vergis.
ik heb een rijbewijs en een auto:)
ik ben dol op wandelen en genieten van de natuur.

grtz

Je kunt google op “chez Fayette”" om hier de boel te bekijken;
qua werkzaamheden kun je hier van alles verwachten, ik heb echter vooral iemand nodig voor buitenwerk en klusjes.
ben je handig? Zomers moet het gras gemaaid en ook veel werk met de bosmaaier.
Beetje snoeien hier en daar en ik wil na twee jaar niet gedaan te hebben de moestuin weer opbouwen.
Spreek je trouwens een beetje frans? Sta je op Facebook?
Ik wacht je reactie graag af.

een heel mooi gebied;)

ben een heel handig iemand doe meestal altijd alles in zo verre mogelijk ik heb bewerking gestudeerd ben ook een slimme denker.
heb zelf een heel grote tuin gehad das helemaal geen probleem.
neen ik spreek helaas niet geen Frans (wel wat basis).
jammer genoeg zegt mij dat niet zo veel sociaal media.

Hoi Nicky,

Fijn dat je handig bent, dat is belangrijk uiteraard. Ik heb je op Facebook gezien, je maakt een leuke indruk.
Ik heb in principe pas iemand nodig vanaf april, hoe zie jij dat ivm met je werk etc?

hoi hoi

ik heb een onderlinge overeenkomst met mijn werk dus dat is absoluut geen probleem.
mijn familie zie ik bijna niet meer dus denk ook niet een al te groot probleem.
ik zou dat wel zien zitten naar daar komen :wink: