Gezocht: Verkooppunten Japanse toys

Hoi,

Ik ga over 2 maanden naar Thailand met het gezin. En ik ben benieuwd waar in Thailand je allemaal Vintage Toydealers hebt zitten, zoals op Pirom Plaza in Bangkok. Ik ben met name op zoek naar Vintage Japanse Transformers.

Kunnen jullie mij helpen?

Nogmaals de vraag. Ik hoop dat iemand iets weet :chin:

Misschien eens vragen op het Japan topic? Kijken of zij weten of het verkocht word in Thailand. Ik zou t eerlijk gezegd niet weten, heb nog wel even gegoogeld (zul je vast ook zelf hebben gedaan)

Ik weet wel, mijn buurmeisje was ook gek op dat Japanse spul, niet zozeer Transformers maar die Manga dingen een andere vriendin is gek op Ddung Dolls maar de eerst genoemde bestelde het via internet en de vriendin die kwam vaak genoeg in Azië om het daar te kopen. Buurmeisje is inmiddels verhuist, vriendin weet het denk ik ook niet. Ze houd niet van dat Transformers spul. Maar kan natuurlijk altijd vragen of ze ook vintage dingetjes weet in Bangkok.

Heb vriendin gemaild, antwoord kan even duren. A. ze woont niet in NL maar in Australië (dus tijdsverschil) en B. ze heeft pas een baby en dus haar handen vol en zit weinig bij de pc.

Maar ik houd je op de hoogte!

Heel erg bedankt!

Wij gaan 2 augustus. Ben benieuwd of je voor die tijd iets gehoord hebt.

:chin:

Dat zal vast! Ze loopt 8 uur voor en géén 29 dagenlol2 En baby kan het ook wel 5 tel zonder haar stellen;)

Oops :paranoid:

ik probeer het nog maar een keertje