Een mooie plaats voor mijn verzamelde spullen geozcht in Bangkok.

Beste forumleden,

Deze zomer ga ik 30 dagen naar Thailand. Nu ben ik de afgelopen tijd al bezig geweest
om allemaal voetbalshirtjes ( 50 stuks inmiddels ) te verzamelen en heb ik zelf een flink aantal kleurboeken,
schriften, pennen, kleurpotloden etc gekocht om uit te delen als ik in Bangkok aangekomen ben.
Nu probeer ik via internet een mooie locatie te vinden voor de spullen( weeshuizen, opvanghuizen, scholen ).
Het liefst op een plek waar ze het echt leuk vinden en goed kunnen gebruiken. Maar het probleem is dat
ik bij de meeste instanties minimaal 3 weken aanwezig moet zijn. Dit gaat mij niet lukken. Het ideale zou
zijn als ik ergens 2 of 3 dagen mee kan lopen/helpen. Is er iemand op dit forum aanwezig wie mij hier eventueel
mee zou kunnen helpen of wie mij informatie kan verschaffen. Ik zal op zondag 13 Juli landen in Bangkok en wil t
dan eigenlijk vanaf woensdag de 16e gaan doen. Zodat ik niet de zware tas de hele reis mee hoef te zeulen.
Ik hoop graag op een antwoord.

Met vriendelijke groeten
Twan Weijers

Hee Twan,

Je zou richting Cambodja moeten gaan. Ik ken een organisatie in Takeo.Daar mag je helpen zolang je wilt.
Graag een berichtje terug als je interresse hebt, dan geef ik een link

Hans.

Beste Hans, allereerst bedankt voor de reactie. Het probleem is dat het een beetje ver uit mijn route ligt. Ik hoop dat er nog meer mensen reageren met iets meer in de buurt. Mocht Ik nou tegen die tijd niets gevonden hebben zal Ik zéker contact met je opnemen.

Twan

Via Wereldwijzer app

Dat dacht ik al, Twan, vandaar dat ik m nog niet gaf

Of is er misschien iemand die tips heeft hoe ik met Nederlanders die al in Thailand zitten in contact kan komen?