2 weken Thailand in kerstvakantie

Hallo!

Ik ben van plan om in de kerstvakantie 2 weken naar Thailand te gaan.
Wie heeft er interesse om met mij mee te gaan?
Ik ben Nadine, ben 23 jaar en woon in Groningen.

Groetjes Nadine!

Hoi Nadine,
Mooie keuze om tijdens de kerstvakantie op reis tegaan naar Thailand!!
Is dit de eerste keer dat je naar Thailand gaat?
Over je vraag kan ik je spijtig genoeg niet helpen(heb al de gezegende leeftijd)alsook die periode verblijf ik alleen maar in de Isan-country.
Nu Nadine moest het je niet lukken om iemand te vinden op wwz,dan kan je altijd eens je licht gaan opsteken in de backpakkerswijk"Kao San road"daar heb je ook meisjes die dikwijls een medgezel vragen om door Thailand te trekken.
Nog veel succes met je planning!!
gegroet:georgessiam.

Hoi!

Ja, dit is de eerste keer dat ik naar Thailand ga.
Ik ben erg benieuwd maar heb van mensen gehoord dat het er erg mooi is!
Bedankt voor je tip om in de backpakkerswijk een reisgenoot te zoeken. Ik hoop dat ik nog iemand vind voor m’n trip.
Heb je nog tips waar ik absoluut heen moet, en wat haalbaar is in 2 weken?

Groetjes Nadine

Ik denk eerlijk gezegd dat je daar meer kans hebt,Kao san road,is een ontmoetingsplaats waar mensen van verschillende nationaliteiten bij elkaar samenkomen om hun ervaringen door te geven.Plus ook een voordeel,als het toevallig niet klikt met je metgezel,dan ga iedereen zijn eigen weg,dat heb je niet als je met iemand uit je eigen land ginderachter vertoefd.
Het kan meevallen,maar het kan ook een struikelblok voor jou zijn!(snap je wat ik bedoel?)
Over Tips:tja 2 weken? Waar zou je naar toe willen trekken,het noorden,zuiden of het noord-oosten?

Waar is de ontmoetingsplek?
Is een erg handige tip, bedankt.
Ik wil denk ik naar het zuiden, zoiezo graag naar Phuket. Of in ieder geval graag naar 1 van de eilanden.
Ik snap dat het een struikelblok kan zijn, als het niet klikt met diegene.
Ik probeer eerst nog in Nederland een reisgenoot te vinden en als dat niet lukt kan ik het bij de ontmoetingsplek wel proberen.

Groetjes Nadine

Hoi Nadine.
Je kan van het vliegveld "Survarnabhumi"een airportbus nemen naar Banglamphu&kao san road(busnummer=A-2 prijs ticket=150bath)Voor info kan je op reisinformatie hier op het Thailandforum kijken onder tips&weetjes!!
Natuurlijk zijn er ook andere mensen die gaan reageren op je topicvraag,zoals Moira die momenteel in het zuiden verblijft,namelijk Koh Tao.Ikzelf doe namelijk Bangkok,noorden en het noord-oosten hier op het Thailandforum!Ben wel een paar keer geweest in het zuiden,maar niet om te zeggen dat ik er veel kan over vertellen!Ten laatste kan je ook met je vraag terecht in het “reisgenoten forum” hier op wwz!
gegroet:georgessiam.:chin:

:chin:Nadine,Thailand is ook alleen goed te doen ook als vrouw en kan daar ook leuke contcacten op doen en daar een paar dagen mee op trekken lees voor al dit forrum met vele leuke tips.
als je alleen gaat kan je elke dag je eigen plan trekken en niemand geen verantwoording schuldig.
succes :thailand::cambodia:

Hoi Nadine,

Maak je geen zorgen hoor met het vinden van een reisgenoot. Net wat andere ook al zeggen op de Khao San is contact snel gemaakt. In twee weken kan je genoeg bekijken. Als je niet te ver en teveel wil reizen zou je richting phitsanulok kunnen gaan en vandaar uit ook weer terug naar BKK. En vandaar door naar Kho Samet dit is een heerlijk eiland met (vind ik) nog iets van het echte relaxte Thailand. En het grootste voordeel het is maar een kleine vijf uur vanaf BKK. Zelf zit ik in December/Januari weer heerlijk in isaan :zon02: Alvast heel veel plezier van je eerste reis door Thailand.:dag:
Groetjes Rik