Ik ga in oktober voor drie weken naar thailand, weet nog niet precies mijn route, maar het lijkt me wel leuk om mensen daar te ontmoeten die ook aan het reizen zijn of mischien ook nog niet precies weten hoe ze gaan reizen!
Ik vlieg op 2 oktober met El Al. Ik wil in ieder geval de eerste twee nachten doorbrengen in Bangkok en dan verder kijken!
Wie heeft zin om te mailen en eventueel samen te reizen???
ben zelf ook van plan om ergens september-oktober van dit jaar naar thailand te gaan backpacken, en dit voor een 3-tal weekjes. ik heb wel nog geen vliegticket gekocht.
zoals het er naar uitziet zou ik dit jaar alleen gaan. mij lijkt het echter wel leuk om samen met iemand te kunnen optrekken daar.
ben vorig jaar alleen naar brazilië geweest, dus heb wel al een beetje ervaring in backpacken. dit was een heel leuke ervaring. maar af en toe miste ik het wel om fijne ervaringen met iemand te kunnen delen.
vandaar, als je nog steeds op zoek bent naar een reisgenootje, stuur me dan een mailtje : kgaopreis@hotmail.com
ohja, ik ben een 27 jarige meid uit brussel. ik reis graag lowbudget, en hou van een mix van wat cultuur opsnuiven, afgewisseld met een luierdagje aan het strand (met een coctail in de hand), een avontuurlijke trip, …
ik hoor het wel!
zomerse groetjes,
Lyneke
ps: El Al? welke vliegtuigmaatschappij is dit? kan je hiermee voordelig vliegen?
hallo ik ga 5 okt 2005 voor 3 mnd naar thailand en bekijk ook even laos. nu zal ik graag de eerste dagen met iemand wat willen reizen en misscien voor langer, omdat je met ze 2e meer weet dan 1, het is me eerste keer dus een groot avontuur ik ben 23 jaar, heb je interese mail me of reageer dan en miischien tot siens. doeii
Ik zou ook wel heel graag naar Thailand reizen. Heb eigenlijk nog helemaal niets gepland voor dit jaar en kan nog vrij mn verlof periode kiezen.
Het speelt nu al enkele maanden in m’n hoofd dat ik toch eens de wereld wil verkennen en dan voornamelijk Azië en Zuid-Amerika spreken me heel erg aan. Het is alleen nog niet tot iets concreets uitgedraaid. Normaal ging ik mss deze zomer alleen wat rondreizen in Spanje, de stap is heel wat kleiner… maar Thailand spreekt me natuurlijk veel meer aan!
Cultuur, religie, muziek, avontuur, relaxen, … eigenlijk heb ik heel ruime interessegebied.
Even kort mezelf voorstellen : Ik ben 26 en woon in Brugge (binnenkort Gent), heb een diploma ind. ingenieur, werk id week in Antwerpen als handelsvertegenwoordiger en in het weekend in een hifizaak in Brugge, dat is dus 7 dagen op 7… dus heb wel eens nood om er even tussen uit te zijn.