Gezocht: reismaatje die samen met mij vrijwilligerswerk wil gaan doen na de zomer van 2014

Hoi allemaal,

Ik ben Veerle, 23 jaar oud en woonachtig in het midden van Nederland. Ik wil na de zomervakantie graag een paar maanden (max. 3) dienstbaar zijn in het buitenland. Zelf zit ik te denken aan Suriname (daar ben ik in 2012 geweest voor stage als leerkracht) of Zuid-Afrika. Is er iemand die samen met mij het avontuur aan wil gaan en tegelijkertijd een steentje bij wil dragen in de wereld? Het lijkt me leuk om dit samen met iemand te doen die ook iets wil betekenen voor kansarme kinderen.

Laat het me weten als je interesse hebt!

Groetjes,
Veerle

hey veerle,
Ik ben sander, 18 jaar dus wel een stukje jonger als jou, maar heb ook besloten om na mijn eindexamen me in te zetten als vrijwilliger in het buitenland. Ik zat inderdaad te denken aan afrika maar suriname lijkt me ook interessant. ik was zelf ook van mening dat het me gezelliger leek om samen te reizen met iemand dus toen ik je forum berichtje las moest ik wel even reageren. Mij lijkt het leuk om met jou dit te gaan doen nadat we elkaar een beetje hebben leren kennen natuurlijk.
ik hoor nog wel van je
Groetjes sander

Hoi Veerle,

Ik ben ook 23 en wil graag naar Afrika voor ongeveer 2 maanden om daar vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis o.i.d.
Mijn planning is om begin 2015 te gaan. Ik weet niet of jij vast zit aan een bepaalde tijd? Het lijkt mij ook leuker om met z’n tweeën te gaan ipv alleen. Ik zit te denken aan Zuid Afrika, Ghana, of Oeganda. In ieder geval zoek ik een avontuurlijk land waar onze hulp nodig is en daarnaast een leuk land voor excursies voor bijv. in de weekenden.
Ik ben me nog helemaal aan het oriënteren en heb nog geen vaste plannen.

Het zou leuk zijn iets van je te horen.

Groetjes Marissa

Via Wereldwijzer app