Gezocht reismaatje Azië rond feb 2014 Thailand/Vietnam/Laos/China [Cambodja/Singapore

Momenteel doe ik (vrouw) eindexamen vwo en in augustus begin ik als Au Pair in Italië voor ongeveer 6 maanden. Daarna zou ik graag ongeveer 4/5 maanden willen reizen van Februari/Maart 2014 tot ongeveer Juni 2014.
Deze landen wil ik graag (een beetje lowbudget) bezoeken:
Vietnam
Thailand
Laos
China
(& misschien Cambodja en Singapore)

Ik ben al twee keer in Thailand geweest en ik vond het daar geweldig. Ik ben 18 op het moment als we dan weg gaan en ik wordt dan 19 tijdens de reis. Misschien kunnen we een gedeelte samen doen of de hele reis, ik hoor het wel! Wie heeft interesse? :slight_smile:

Hallo lotje
ik ben nu 60 jaar dus volgend jaar 61
daar ik volgend jaar ook naar vietnam gaat rond deze tijd maar ja zal te oud wezen voor je
ben maar een week thuis van bali en lombok ben daar zeven weken geweest met 2 andere personen
het was een zeer mooie reis
groeten
en ge heb groot gelijk dat ge nu reist

Hii,

heel jammer! Ik begin mijn reis (zelfde landen!) wanneer jij het eindigt. Woon zelf ook in Italie sinds mn 12e.

Heel veel succes met je reis en have fun in Italiaaa!

grt

hey,

ik ben sigrid, 25 jaar, van Antwerpen.
ik neem een jaartje vrij om vanaf oktober tot augustus te gaan reizen en werken in Azie.
tot januari zit ik in Nepal, daarna (zoals het nu in mijn hoofd zit tenminste) zou ik naar thailand gaan, maleisie en misschien indonesie, vietnam, laos en cambodja.
Op dit moment is het nogal vaag welke periode ik waar ben omdat er telkens ook vrienden langskomen. Maar als de puzzelstukjes van mijn reis wat beter in elkaar passen, kunnen we onze reisplannen naast elkaar leggen en elkaar misschien ergens ontmoeten.

Veel reis- en planningsplezier!,

Sigrid

Hey hallo!

Mijn naam is Martijn en ik ben 22 jaar. Ik arriveer op 14 Feb in Bangkok en blijf 2/3 dagen op Koh Sang Road.
Vervolgens ga ik mijn backpack avontuur starten! Wat zijn precies jouw plannen en wanneer ga je?

Groetjes!