Gezocht reismaatje Australie max. 6 weken oktober/november 2009

Hallo lotgenoten,

ik ben op zoek naar een reisgenoot voor mij geplande reis naar Australie, in oktober/november 2009.
Ik wil maximaal 6 weken gaan (ivm werk).
Ik wil graag het oosten en een stukje van het midden van het land zien.
Er staan voldoende topics op dit forum, alleen bijna allemaal voor een langere of andere periode.

Nog even wat over mezelf.
Ik ben 25 jaar, HBO studie achter de rug en inmiddels alweer 3 jaar aan het werk. Ik heb geen relatie (meer), heb brede interesses en ben sportief.

Ik hoor graag van jullie!

Grt. Claudia

Hallo Claudia,

Ik heb dezelfde plannen: ook een rondreis door oosten en midden en ook max 6 weken.
heb je al meer reacties gekregen? En beb je eerder alleen gereisd?
groetjes, Corrie

Hoi Claudia,

Ik ben ook van plan om rond die tijd voor 6-8 weken naar Australie te gaan, ik kan alleen pas begin november weg. Ik ben Lisanne, 22 jaar, studente Diergeneeskunde, uit Utrecht. Je kan me ook mailen: [EMAIL=“lisanne_stadig@hotmail.com”]lisanne_stadig@hotmail.com

Groetjes Lisanne

Hey Claudia,
Mijn plan is in eerste instantie ook om 3 maanden te gaan. 4 aug - 12 nov. Weet je al waarneer je gaat?
Groetjes Vanja, 28, leeuwarden

Hey Claudia,

Ik wil ook erg graag naar australie ook voor maximaal 6 weken. Maar heb dus niemand die mee wil, en ik wil ook rond oktober vertrekken. Ik wilde eerst rond september vertrekken maar oktober komt toch beter uit haha. Maar ja ik wil dus niet alleen :D. Als je wil kun je me toevoegen op msn… [EMAIL=“lenettev@hotmail.com”]lenettev@hotmail.com. Ik ben 23 en woon in brabant :).

Hoop wat van je te horen

Groetjes Lenette

Hoi,

ik wil ook rond oktober richting Australie, voor een wat langere tijd (ook N. Zeeland en Azie) en probeer wat reisgenoten bij elkaar te krijgen om bijv. een stuk samen te reizen. Op dit moment heb ik contact met twee anderen, die ook rond oktober richting Australie gaan.

Mocht iemand interesse hebben…altijd welkom!

Groeten Pieter.