Ben enthousiaste studente (26) die graag met een reisgenote een maand weg wil richting Azië. Thailand en Laos hebben mij voorkeur, maar India zou ook een hele mooie bestemming zijn! Ik wil geen verplichtingen, maar in ieder geval samen de voorpret delen en het verdiepen in de lonely planet, zodat wij de reis goed kunnen opstarten.
half juli tot half augustus, 4 weken, want ik wil terug zijn voor mijn hertentamens.
Graag hoor ik of er een leuke meid met mij dit avontuur wilt beginnen.
Hallo
Mijn naam is ferry en we hebben een duikschool op Koh Tao in de golf van Thailand dus als je iets wilt weten over thailand het reizen enz neem gerust contakt op. Wij bieden een duikcurcus aan 3/4 openwater met gratis bungalow incl alle duikuitrusting. en logboek en duikpas voor heel de wereld . Kom duiken Met de Whale shark
groetjes ferry uit een zonnig Koh Tao en al vast een fijne voorbereiding in Nederland
Hallo
Mijn naam is ferry en we hebben een duikschool op Koh Tao in de golf van Thailand dus als je iets wilt weten over thailand het reizen enz neem gerust contakt op. Wij bieden een duikcurcus aan 3/4 dagen openwater curcus met gratis bungalow incl alle duikuitrusting. Vooor de prijs van 9800 bath circa 200 euro en logboek en duikpas voor heel de wereld . Kom duiken Met de Whale shark
groetjes ferry uit een zonnig Koh Tao en al vast een fijne voorbereiding in Nederland
Heb je al wat meer concrete plannen?
Van 18 juli tot en met 15 augustus zit ik in Thailand (zie mijn bericht.) Ik zoek ook nog een reisgenoot waarmee ik de voorpret kan delen / een start kan maken of de hele reis mee kan reizen.
Voor meer informatie kun je me mailen. (Zie nog een keer bericht :))
Hi ik las net je bericht over Thailand! Hoe staat je planning er voor? Gaat het allemaal door en hoelang verblijf je in Azie?
Ik ben een meid van 27 jaar en ben sinds 6 maanden in Nieuw Zeeland. Over 2,5 week vlieg ik naar Australie om daar 2 maanden te verblijven, vervolgens vlieg ik 23 juni naar Bangkok om daar mijn reis door Azie te starten met als eindbestemming Denpasar op Bali.
Ik ben nog zoekende naar een gezellige reisgenoot.
What about you?!
Hoop van je te horen…je kunt me het beste via de mail bereiken namelijk [EMAIL=“maaikeleppink@hotmail.com”]maaikeleppink@hotmail.com
Ik (lerares, 25j) vlieg op 8 juli naar Bangkok vanuit Brussel. Spannend! Ikzelf ben ook nog op zoek naar een reisgenoot of reisgenote.
Ik plan om een weekje in Bangkok te verblijven en daarna zou ik naar het noorden van Thailand reizen.
Mocht je een eindje willen samenreizen? Vriendelijke groeten uit België!
Ook ik wil in juli (het liefst begin juli) op vakantie naar Thailand. Ben nog aan het twijfelen of ik een georganiseerde reis ga boeken of alleen een ticket.
De inentingen heb ik al gehaald en er zijn nog georganiseerde reizen beschikbaar
Heb ook geinformeerd bij Activity International (dan de orientatie reis van 3 weken). Lijkt me ook heel leuk, hoewel alleen een ticket ook zijn voordelen heeft… Lastig om een keuze te maken en het is al bijna juli… Misschien zou een reismaatje de ideale oplossing zijn.
Hebben jullie al concrete plannen?