Gezocht: reisgenootje voor de eerste 3 weken van juni, bestemming nog niet bekend :)

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 28 jaar, single er werkzaam als verpleegkundige. Omdat mijn meeste vriendinnen allemaal gesetteld zijn, ga ik voor het eerst op deze manier eens proberen een leuk reisgenootje te vinden. Een beetje eng, maar ik kan het altijd proberen, je weet maar nooit!

Ik heb de eerste 3 weken van juni vrij, en heb nog geen reisbestemming. Ik zat te denken aan iets van een rondreis, maar heb geen concrete plannen. Heeft iemand zin om mee te gaan?

Groetjes! :zon02:

hey,

Ik ben 26 jaar en ook nog op zoek naar een reisgenootje om deze zomer mee op vakantie te gaan. Ik ben niet gebonden aan bepaalde weken dus kan in principe vrij nemen wanneer ik dat wil.
Mijn voorkeur gaat uit naar het maken van een rondreis… Ik heb nog niet besloten waar ik dit jaar naar toe wil, maar dat kunnen we dan eventueel mooi samen beslissen :smile:. Landen die o.a. nog op mijn lijstje staan zijn: Jordanië/Syrië, Nepal, Tibet, China, India, Argentinië, Chili… en nog wel een paar… kortom genoeg landen om uit te kiezen :nod:.

Welk budget heb je om op vakantie te gaan?
Stuur anders even een PB :wink:

Groetjes Bart

Hey Roos,

Ik ben een jongen van 27 jaar, dit jaar 28. Heb een vaste baan en sinds kort weer vrijgezel. Ik ben niet opzoek naar een relatie maar een leuke reisgenoot is welkom. Iedereen in de vriendenploeg is bezet en/of heeft geen geld voor een vakantie. Ik zat zelf te denken aan 4 weken west-america (LA, LasVegas, Grand Canyon etc met de auto en daarna nog een weekje afsluiten op Hawaii.) Ben zelf al eens alleen op reis geweest naar hongkong australie en nieuw zeeland maar mooie dingen samen met iemand delen is toch leuker…ik hoor wel of je nieuwsgierig naar me bent…

groetjes Johan

Hi!

Ik ben Anneke, 29 jaar. Gisteren heb ik een oproepje geplaatst voor een reisgenote, omdat ik komende zomer heeeeel graag naar Costa Rica zou willen. Ik vind het heerlijk om tijdens mijn vakantie van alles te ondernemen: natuur, cultuur, shoppen, terrasje pakken, lekker eten, naar het strand, sportief bezig zijn, stappen, noem maar op. In Costa Rica kan dat heel goed!! Misschien lijkt het je leuk mee te gaan…!

Mijn plan is wel om in juli of augustus weg te gaan. Ik weet niet hoe vast jij zit aan die eerste drie weken van juni?? Ik ben binnen juli en augustus vrij om mijn vakantie te plannen waar ik wil, maar eerder dan dat kan ik niet weg… Ik ben benieuwd naar je reactie!

Ciao! An

Hey,

Bedankt voor je reactie. Helaas zit ik wel vast aan de eerst 3 weken van juni. Ik werk in de zorg en de vakantietijd staat voor iedereen inmiddels vast… Anders was het zeker een optie! Ik hoop dat je iemand kan vinden die ook mee wil naar Costa Rica, klinkt in ieder geval erg goed!

Groetjes Irene

1 like

Hey roosje…ik ben benieuwd naar eventuele plannen…ik werk bij de overheid (politie) en heb mijn vakantie nog niet ingeboekt dus kan nog plannen wanneer ik wil…misschien valt er iets te combineren?

Ik zat zelf te denken aan een selfdrive west Amerika…18 tot 20 dagen :slight_smile:

Hey Roosje… al aan Madeira gedacht !

Dit topic is uit 2011…