Hey !
Ik ben Patrick. Woon in Gelderland en ben een 23-jarige HBO student Fysiotherapie (vierdejaars). In de maand augustus wil ik graag rondreizen door Europa. Ben opzoek naar een gezellige partner(s) die dit avontuur wil delen met mij!
So far so good…
Waarheen? Nog niet heel erg over nagedacht… landen als Spanje, italië liggen me zeker wel maar het lijkt me ook heel erg vet om naar Sziget tegaan (Eigenlijk is Sziget Festival wel een pré!). Kortom ik sta nog erg open voor waarheen, hoelang en etc!
Wat vind ik belangrijk…
Ik zoek iemand die van humor en gezelligheid houd, die lange dagen wil maken en veel wil zien en meemaken! Iemand die avontuurlijke en uitdagende ingesteld is. Maar ook zeker er van houd om af toe wat rustiger aan te doen (zon, zee strand idee). De instelling is wel om zoveel mogelijk lowbudget te leven/reizen. Maar mocht het een keer anders uitvallen geen probleem!
Oja niet te vergeten…
Ben in het bezit van een eigen auto (cabrio) en een rijbewijs (5 jaar). Natuurlijk sta ik ook open om de auto te laten staan en i.p.v. te reizen via backpacken etc (lijkt mij veel spannender!).
Mijn reis is compleet als…
We allebei een leuke tijd hebben meegemaakt. Unieke plekken hebben gezien, uitdagende activiteiten hebben gedaan, afwisselend met rustige momenten (zon, zee strand). nieuwe mensen hebben ontmoet en de sfeer van diverse landen hebben geproefd (eten,drinken, omgeving, locals, bezienswaardigheden en e.v.t uitgaan). Ook moeten we Sziget niet vergeten!!
Als laatste…
Mocht je het leuk vinden om in contact te komen stuur dan even een berichtje. Wie weet spreken we dan binnenkort af om te kijken of we een klik hebben en we op één lijn liggen. Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar jouw ideeën! En uiteindelijk ‘’Let’s start the journey!’’