Mijn naam is marijn, ben een meid van 20 jaar.
Ik heb veel plannen voor deze zomer:zon02:, maar helaas heb ik nog geen reisgenoot…
Ik zou of met de auto door europa willen reizen, of naar sziget, festival in boedapest, is van 10 augustus t/m 17 augustus en blijkt super vet te zijn, je kunt er met de auto heen en is best goedkoop! Als ik ga reizen wil ik graag begin augustus voor 2/3 weken weg.
:wereld:hey ik ben bart 22,
woon in limburgen heb auto rijbewijs enz
en wil ook richting die kant reizen deze zomer maar heb ook nog geen gezelschap dus . ik wil door een paar landen rijden om te kijken hoe het daar is enz
en feesten vet vet sta ik altijd voor open dus wie weet .ken dat feest nie maar ga het wel opzoeken
ik hoor het wel als je nog interesse hebt
hoor het wel
groeten bart
Hee marijn en bart,
sziget festival schijnt echt super vet te zijn! Aangezien het mij niet gelukt is om een werchter of lowlands kaartje te bemachtigen wil ook ik heel graag naar dit festival in Budapest. Echter krijg ik niemand zo ver om helemaal naar hongarije te reizen
Ik zou ook het liefst 2 weken willen reizen, 1 week festival en 1 a 1.5 week in omliggende landen rondkijken. Eind augustus begint mn studie weer en zal ik dus weer terug moeten zijn.
Hebben jullie tot zover al plannen gemaakt? :zon02:
Groetjes larisa
Hallo ik ben Robin (m) 20 jaar.
Ik heb een auto, rijbewijs, en ANWB pas:hihi:
Ik wil eigelijk ook iets gaan ondernemen deze zomer omdat ik al een aantal jaar niet op vakantie ben geweest, het mag niet te duur worden en daarom was ik van plan met de auto te gaan maar ik heb niemand die mee wil, niemand wil zo lang reizen. Ik weet niet wat voor festival het is maar een festival lijkt mij altijd wel leuk, ik weet niet of er al iets afgespoken is met de bovenstaande reacties, maar ik zou graag iets horen.