Roadtrip Europa, Bulgarije?

Hallo, Ik ben een Robin, 20 jaar (m).Ik heb misschien al een vrouwelijke reisgenote leonie 19 jaar, die ook al op een andere oproep heeft gereageerd. Wij kennen elkaar dus ook nog niet.Maar we willen graag met meerdere mensen gaan.Leonie kwam met het idee om naar het sziget festival in Hongarije te gaan,Wij willen er met de auto een soort roadtrip van maken. En zo in Hongarije uitkomen, Al staat deze bestemming niet perse vast, dus suggesties zijn welkom.Wij willen gaan rond midden augustus. En dan voor 1 a 2 weken.Als er meer mensen zijn die dit leuk lijkt zou ik het graag horen.

Groeten Robin

Hoi,

Misschien een hele domme vraag, maar wat is dan juist de bedoeling… Rijden en dan culturele uitstappen maken?? Of hoe zien jullie dat?? Wanneer valt dat festival??

groetjes

xx

Niemand?

hey klinkt goed.lijkt me leuk om mee te kunnen. ben een jongen van 21 jaar met rijbewijs en auto. laat maar wat weten.groetjes jelle

Hoi heb net dit bij Leonie gereageerd:

Klinkt goed en gelijk een festivalletje erbij met een goede line up en niet duur vergeleken met andere festivals hierzo in de buurt.
Ik ben zelf 19 jaar (in bezit van rijbewijs) en wil graag deze zomer iets meer van Europa zien. Ook ben ik geinteresseerd in festivals maar helaas delen mijn beste vriendinnen niet genoeg mijn muzieksmaak om mee te gaan naar een festival.

Ik weet niet of je hyves hebt maar anders is dit mijn hyves pagina:
http://marikskaa.hyves.nl/

Hopelijk hoor ik iets terug!

Groetjes Mariska