Reisgenoten Roadtrip zuid europa gezocht.

Hallo mensen, Ik ben een Robin, 20 jaar (m).
Ik heb misschien al een vrouwelijke reisgenoten die ook al op een andere oproep heeft gereageerd. Maar wil graag met meerdere mensen gaan.
Maar ik kwam een paar dagen geleden op het idee om een soort van roadtrip door zuid-Europa te maken. Omdat vrienden al reizen hebben geplant en/of het te duur vinden zou ik graag meer mensen die ik nog niet ken mee willen vragen, ik heb verder nog geen plannen maar het moet in Juli/Augustus zijn voor ong 1 tot 2 weken. De reis waarheen wat enz. moet nog geplant worden dus alles staat nog open.Kom maar met ideeen.Een auto, rijbewijs enz. heb ik.Ik hoop op een paar reacties van leeftijdgenoten, Groeten Robin

Ik ga eind juni een road trip naar italie doen van een week (dus de eerste week van juli).
Ik ga werken in Italie voor de zomer maar wil niet zomaar ff daarheen rijden wil wel ff nuttige trip van maken dus langs milaan en florence ofzo :slight_smile: (idee was om dus met iemand te gaan en die dan op florence op het vliegtuig terug te zetten als die wilt tenminste, vliegtuig is vrij goedkoop als je paar weken van te voren boekt).

Maar idd wat je zegt meeste vrienden hebben werk of al vakantie geboekt of gaan voor de zomer naar huis (ik studeer op dit moment in kopenhagen dus zit tussen allemaal internationale mensen. Ik studeer op de Technische uni bouwkunde). Maar kom eind juni eerst nog week naar NL dus vertrek wel vanaf daar.

Tot dus ver nog niemand gevonden en wilde toch eigenlijk wel niet alleen rijden en gaan :stuck_out_tongue:

Misschien idee om samen te gaan, email me als het je wat lijkt of niet?
xmanonx@gmail.com

Groetjes Manon

Btw ik ben 22 (word juli 23) en wilde het allemaal wel zo goedkoop mogelijk houden (dus zat bv aan te denken om couch surving te doen, dat is gratis overnachten :stuck_out_tongue: en die gene kan je bv misschien nog de stad laten zien).

Hoi Robin,

Dat is een top idee.
Ik ben zelf Leonie (v) 2de jaars studente (19) uit Leiden.
En al mijn vrienden en vriendinnen hebben al vakantie plannen. Dus zit met zelfde dilemma.
Ik ga begin juli 5 juli t/m 19 juli 2 weken naar Wenen.
Bezig voor rijbewijs.
Interesses: Muziek, Dingen ondernemen met vrienden en vriendinnen, Genieten, Watersport,
Sport: Zwemmen en Fitness.
Ik hoor het wel. email is [EMAIL=“Leonievolwater@Hotmail.com”]Leonievolwater@Hotmail.com (tevens msn.)
Ideeën: Festival?, Sziget is een aanrader.
Ciao, Leonie